سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح شد ‏
    29 بهمن 1396 - 12:30
    شناسه : 119812
    0

    دیگر تعجب نمی کنیم وقتی خبری درباره یک ” بلندترین ” دیگر در دبی می شنویم. بار دیگر بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح می شود. حالا هتل  جوورا (The Gevora Hotel ) با ارتفاع ۲۵۶ متر ، عنوان بلندترین هتل جهان را به خود اختصاص داده است. رکوردی که پیش از این نیز در […]

    پ
    پ

    W4rVzQDcpHCNSC048eaH5bGUl5unYBioz1qYhBh3 - بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح شد ‏ - بلندترین هتل

    دیگر تعجب نمی کنیم وقتی خبری درباره یک ” بلندترین ” دیگر در دبی می شنویم. بار دیگر بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح می شود.

    حالا هتل  جوورا (The Gevora Hotel ) با ارتفاع ۲۵۶ متر ، عنوان بلندترین هتل جهان را به خود اختصاص داده است. رکوردی که پیش از این نیز در دست هتل دیگری در دبی بود – هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس ( JW Marriot Marquis ) که پیش از این بلندترین هتل جهان بود حالا با ارتفاع یک متر کمتر رکورد خود را تقدیم به هتل جوورا کرده است.

    هتل لوکس و زیبای جوورا که بدنه ای به رنگ طلایی دارد مجهز به کلوب سلامتی ، سونا ، استخر و پنج رستوران است و ۵۲۸ اتاق شیک و مدرن دارد که در سه دسته بندی قرار گرفته اند که شامل اتاق های دلوکس ( ۴۶ متر ) ، دلوکس یک اتاق خوابه ( ۶۲ متر ) و سوییت دو اتاق خوابی ( ۸۵ متر ) می شوند. جوورا یک هتل ۴ ستاره است که هم امکانات برای تفریح دارد هم برای بیزینس و جلسه های رسمی ، یک استخر با چشم اندازی خارق العاده ، یک کافه و یک فروشگاه نان از جمله امکانات آن هستند ، همچنین سالن کنفرانس وسیع و بزرگ آن نیز میزبان جلسات مهم و کنفرانس های بزرگ تجاری است.

    آشپزخانه جوورا در طول روز انواع غذاها و شیرینیجات را تهیه می کند ، Gevora Kitchen همچنین بلندترین رستوران شهر است که در پشت بام این هتل واقع شده است و چشم اندازی پانورامیک از شهر دارد.هرچند جوورا عنوان بلندترین هتل جهان را به خود اختصاص داده است اما ساختمان آن بلندترین ساختمان جهان نیست با این حال این هتل با در دست داشتن رکورد گینس افتتاح شده است و میزبان میهمانان علاقه مند به ارتفاع می باشد !

    بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح شد ‏

    بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح شد ‏

    بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح شد ‏

    بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح شد ‏

    بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح شد ‏

    بلندترین هتل جهان در دبی افتتاح شد ‏

    منبع : CNN

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.