×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

فرشید فقیه شجاعی - مدیریت شهری نقش مهمی در اتفاقات فرهنگی ورزشی شهر دارد - با مردم

فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت : مدیریت شهری لاهیجان در کنار کارهای عمرانی و خدماتی برای اجرای زیرساخت های ورزشی برنامه ریزی های مناسبی انجام داده است.

وی گفت : ورزش به عنوان رکن اساسی جامعه و محبوبیت میان نوجوانان و جوانان از اهمیت ویژه ای در شوراهای شهر و شهرداری ها برخوردار است و در راهبردهای سیاستگذاری عمومی مورد توجه مسئولین واقع شده است.

شجاعی گفت : در دوره های مختلف شورا همواره سعی به توسعه اماکن ورزشی بوده و ساخت سالن چهار هزار نفری شهدا ، خانه پینگ پنگ توسط شهرداری ، نشان از نگاه ویژه مدیریت شهری لاهیجان به ورزش است که این مهم مورد توجه شورای فعلی لاهیجان نیز می باشد .

وی با اشاره به افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان توسط استاندار گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی ، اظهار داشت : شروع ساخت خانه کشتی در دور چهارم شورا آغاز و با توجه به اهمیت موضوع برای اعضای شورای دور پنجم ، تکمیل آن در دستور کار شهرداری لاهیجان قرار گرفت .

وی تکمیل پروژه خانه کشتی را از جمله اقدامات مهم مدیریت شهری لاهیجان در دور پنجم در عرصه ورزشی عنوان کرد و افزود: خانه کشتی شهرداری لاهیجان با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان احداث شده است که ۳۰۰ میلیون تومان در سال۹۳ و۴۰۰ میلیون تومان در سال ۹۵ از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است .

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان و رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان با اشاره به برگزاری لیگ کشتی آزاد و فرنگی نونهالان گیلان در لاهیجان اظهار داشت : این مسابقات برای اولین بار در لاهیجان با ۴۳۴ مسابقه و بروی چهار تشک انجام گرفت .

وی میزبانی خوب لاهیجان و برگزاری موفق لیگ را حاصل حمایت همه جانبه مردم ، پیشکسوتان کشتی لاهیجان ، هیأت کشتی استان ، اداره ورزش و جوانان لاهیجان ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان عنوان نمود .

شجاعی از شهردار و اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به ویژه ابراهیم مهربان عضو دور چهارم شورای شهر و مربی تیم ملى کشتى آزاد نوجوانان که نقش بسزایی در احداث خانه کشتی داشته اند و همچنین نماینده سابق و نماینده فعلی مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی که در جذب اعتبارات یاری گر شهرداری لاهیجان بوده اند ، قدردانی نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.