چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان در روزی که گذشت (1 اسفند ۱۳۹۶) + صوت
    01 اسفند 1396 - 23:06
    شناسه : 120008
    0

    مخاطبین فرهیخته «بامردم» از این پس می توانند، هر شب گزیده اخبار مهم آن روز را به صورت صوتی در کانال و وبسایت ما دنبال کنند. گیلان در روزی که گذشت (گزیده ای از اخبار مهم گیلان در 1 اسفند ۱۳۹۶) اجرا: مهسا علیمرادی برای پیوستن به کانال «بامردم» کلیک کنید مراسم تشییع پیکر علیرضا […]

    پ
    پ

    بامردم - گیلان در روزی که گذشت (1 اسفند ۱۳۹۶) + صوت - اخبار گیلان

    مخاطبین فرهیخته «بامردم» از این پس می توانند، هر شب گزیده اخبار مهم آن روز را به صورت صوتی در کانال و وبسایت ما دنبال کنند.

    گیلان در روزی که گذشت (گزیده ای از اخبار مهم گیلان در 1 اسفند ۱۳۹۶)

    اجرا: مهسا علیمرادی

    برای پیوستن به کانال «بامردم» کلیک کنید


    مراسم تشییع پیکر علیرضا آفرین جوبنه، ۲۹ سال بعد از شهادتش صبح امروز در رشت برگزار شد.

    رییس اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: موردی از ابتلای انسانی آنفلوانزای فوق حاد از پرندگان در این شهرستان گزارش نشده است.

    جمعی از بازاریان بازار بزرگ و سنتی رشت، با حضور مقابل استانداری گیلان، بیان کردند که پروژه پیاده راه فرهنگی رشت، رونق کسب و کار در بازار را گرفته و بر این اساس، خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

    سرپرست فرمانداری رودسر با تأکید بر لزوم تقویت صنعت بوم گردی در روستاهای این شهرستان گفت: توجه بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به بحث بوم گردی می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای ساکنان بومی، کسب درآمد و بهبود وضعیت اقتصادی آنان باشد.

    مدیرعامل شرکت کاسپین کارمن، از صادرات بیش از ۹۰ درصد از دستگاه‌های دیاگ تولیدی در شرکت متبوع خود به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی خبر داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.