×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرمانده انتظامی استان‌گیلان از کاهش ۲۲ درصدی وقوع جرم در گیلان طی ۴ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش «بامردم»، سردار محمدرضا میرحیدری عصر امروز در جمع مردم محله باقرآباد این شهرستان در مسجد حاج صمدخان رشت با بیان اینکه به دنبال برطرف کردن درخواست امنیتی، انتظامی و ترافیکی مردم هستیم، گفت: امروز جهاد در جبهه فرهنگی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه استکبار جهانی با ایجاد گروه‌های تکفیری و تروریستی هرگز موفق به رسوخ در ایران اسلامی نشده، افزود: پشتوانه مردمی ایران اسلامی را به امن‌ترین کشور منطقه مبدل کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن، جبهه فرهنگی را برای مقابله با ایران اسلامی انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: اجر جهادگران عرصه فرهنگی مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

میرحیدری با تصریح بر اینکه پلیس باید حافظ، امین و خدمتگزار و حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی مردم باشد، گفت: پلیس به دنبال رسیدن به آرمان‌های معنوی خود است.

فرمانده انتظامی استان گیلان وفاق بین دستگاه‌های اداری، انتظامی و نظامی را موجب حرکت‌های مثبت در حفظ حقوق اجتماعی مردم عنوان کرد و بیان داشت: پیشگیری از جرایم باید آگاه‌سازی عمومی انجام شود.

میرحیدری تصریح کرد: طرح‌های فرهنگی گیلان‌مطهر با محوریت روحانیت در مراکز تفریحی گیلان در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی استان گیلان، از کاهش ۲۲ درصد وقوع جرم در گیلان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و گفت: معتادان باید با کمک دستگاه‌های مربوطه درمان شوند.

میرحیدری اظهار کرد: همه باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشیم و نسبت به یکدیگر احساس مسؤولیت کنیم.

وی کاهش آمار مواد مخدر و مصرف‌کنندگان آن را سبب افزایش نشاط جامعه دانست و  اذعان داشت: در نبرد فرهنگ با ضد فرهنگ خاکریزها نباید تغییر کند. /ایلنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.