×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به لاهیجان 33 - هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است‌ - امیر جانبازی

فرماندار لاهیجان‌گفت:هم افزایی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری، جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است، بنابراین نیاز است تا بیش از گذشته با یکدیگر همکاری داشته باشند.

به گزارش «بامردم»، فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی گفت: هم‌افزایی و همکاری دستگاه های اجرایی در پیشگیری، جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است، بنابراین نیاز است تا بیش از گذشته با یکدیگر همکاری داشته باشند.

امیر جانبازی افزود: امروزه انواع آسیب‌ها در جامعه وجود دارد که به علت عدم تسلط و آشنایی والدین و فرزندان به مهارت‌های زندگی صورت می‌گیرد که این امر از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین باید از ظرفیت آموزش و پرورش جهت آموزش و دانشگاه‌ها در خصوص پژوهش و کاربردی کردن این موضوعات استفاده شود.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن ایام عید و حضور گردشگران در شهرستان لاهیجان طرح جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر با جدیت پیگیری ‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.