پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری همایش «تجلیل از راویان تاریخ شفاهی گیلان» در رشت
    03 اسفند 1396 - 19:08
    شناسه : 120139
    0

    مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان، از برگزاری همایش «تجلیل از راویان تاریخ شفاهی استان گیلان» همزمان با ۹ اسفند در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان در رشت خبر داد. به گزارش «بامردم»، دکتر ژاله حساس خواه از برگزاری هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران به صورت همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و اظهار […]

    پ
    پ

    ژاله حساس خواه - برگزاری همایش «تجلیل از راویان تاریخ شفاهی گیلان» در رشت - دکتر ژاله حساس خواه

    مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان، از برگزاری همایش «تجلیل از راویان تاریخ شفاهی استان گیلان» همزمان با ۹ اسفند در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان در رشت خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، دکتر ژاله حساس خواه از برگزاری هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران به صورت همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و اظهار کرد: برنامه های تدوین شده از ۵ لغایت ۹ اسفند در رشت برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در اولین روز از این هفته فرهنگی نمایشگاه «نفایس ایران زمین» راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۵ اسفند همزمان با سازمان مرکزی و پنج کتابخانه بزرگ کشور در گیلان آغاز به کار خواهد کرد، افزود: در این هفته برگزاری جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای پژوهش سازمان با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های مدیریت گیلان خواهد بود.

    مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان تصریح کرد: برگزاری آیین نکوداشت سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران به همراه میزگرد علمی بررسی وضعیت تفکر در ایران با حضور دکتر عباس کاظمی، دکتر سروش اکبرزاده و دکتر عباس نعیمی جورشری، از چهره های شناخته شده علمی کشور و استان و دیگر اندیشمندان و دانشگاهیان و اصحاب علم و فرهنگ استان روز سه شنبه، ۸ اسفند از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران در استان گیلان است.

    این مقام مسئول، برگزاری همایش «تجلیل از راویان تاریخ   شفاهی استان گیلان» و گلباران مزار درگذشتگان جامعه فرهنگ و ادب گیلان در روز چهارشنبه، ۹ اسفند را به عنوان حسن ختام برنامه های این هفته فرهنگی عنوان کرد و گفت: حضور در برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان، برگزاری نمایشگاه مجازی، اطلاع رسانی در فضای مجازی و آشنایی دانش آموزان استان با مجموعه عظیم کتابخانه ملی ایران از دیگر برنامه های فرهنگی است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.