×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان 5 - انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان + تصاویر - با مردم
روز یکشنبه ۶ اسفند ماه طی نشستی با حضور مدیران شرکت گاز استان و هلال احمر گیلان، تفاهم نامه همکاری میان این دو سازمان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان –در این مراسم حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و مسئولین هلال احمر ابراز امیدواری نمود این تفاهم نامه اثرات خوبی را برای هر دو سازمان و نیز جامعه داشته باشد.
وی با بیان مختصری از چکونگی آغاز گازرسانی در استان، گازرسانی گسترده به استان را از ثمرات انقلاب اسلامی در جهت توسعه عدالت در میان مردم عنوان نمود.
مهندس اکبر ادامه داد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی در شهرها صد در صد و در روستاها ۹۳.۵ درصد می باشد و در حوزه صنعتی هم بالغ بر ۵ هزار ۲۰۰ مشترک داریم و با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به دنبال گازدار نمودن صنایع باقیمانده هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با توجه به رو به انتها بودن توسعه کمی گازرسانی، کیفی سازی خدمات را مهم ترین اولویت شرکت گاز عنوان نمود و در همین راستا به اجرای موفق طرح سفیران انرژی در جهت افزایش آگاهی اقشار مختلف جامعه درخصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اشاره کرد.
وی اظهار داشت: به لطف آموزش ها و تبلیغات صورت گرفته و رعایت نکات ایمنی توسط مردم فهیم استان از ابتدای سال جاری تاکنون مرگ خاموش در استان نداشته ایم.
همچنین در این مراسم مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تشکر از همراهی شرکت گاز استان گیلان به بیان شرحی از وضعیت و خدمات آن سازمان پرداخت
وی با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه امداد و نجات گفت: این سازمان علاوه بر حضور مؤثر در بحران ها و حوادث در حوزه خدمات اجتماعی نیز کمک های حمایتی مختلفی را به اقشار آسیب پذیر جامعه می نماید که عمدتا افراد و خانوارهای درگیر در بحرانها و آسیب ها هستند را شامل می شوند.
ولی پور ادامه داد: سازمان هلال احمر علاوه بر وظایف فوق، فعالیت های توانبخشی و آموزشی را نیز در دستور کار خود قرار داده و در راستای انجام وظیفه آموزش همگانی، آموزش به اقشار جامعه را در برنامه دارد و در همین راستا به دنبال تعامل و انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان ها و مراکز و دستگاه های اجرایی استان می باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به حادثه خیز بودن استان، گسترش تعاملات با سایر سازمان ها و آموزش های همگانی را امری ضروری دانست.
وی در پایان با توجه به تعامل خوب و مسئولیت پذیری شرکت گاز استان گیلان، از این شرکت خواست تا از برنامه های آموزشی هلال احمر حمایت نماید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان 1 - انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان + تصاویر - با مردم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان 4 - انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان + تصاویر - با مردم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان 3 - انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان + تصاویر - با مردم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان 2 - انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان + تصاویر - با مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.