جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری کیف قاپ حرفه ای در لاهیجان | جاعلان حرفه ای با 110 میلیون تراول چک جعلی در دام پلیس
    06 اسفند 1396 - 19:44
    شناسه : 120288
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری کیف قاپ حرفه ای و کشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در چند ماه اخیر در سطح شهرستان با شیوه و شگردی خاص […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی - دستگیری کیف قاپ حرفه ای در لاهیجان | جاعلان حرفه ای با 110 میلیون تراول چک جعلی در دام پلیس - ghid[hk

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری کیف قاپ حرفه ای و کشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در چند ماه اخیر در سطح شهرستان با شیوه و شگردی خاص رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران انتظامی لاهیجان با تحقیقات گسترده – بازدید فنی صحنه های جرم – دوربین های مدار بسته محل وقوع سرقت و برقراری گشت های هدفمند بصورت محسوس و نامحسوس موفق به کشف سرنخ هایی از سارق احتمالی این پرونده شدند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی مخفیگاه سارق وی را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به 4 فقره کیف قاپی در سطح شهرستان اعتراف کرد.
    سرهنگ قاسمی با اشاره به معرفی متهم 31 ساله به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست با مراقبت از اموالشان، زمینه را برای سارقان و افراد سودجو فراهم نکنند.

    همچنین در ادامه فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری 2 جاعل حرفه ای اسکناس و کشف بیش از 110 میلیون ریال تراول چک جعلی در این شهرستان خبر داد.
    سرهنگ ” محمود قاسمی”  با اعلام این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود اعضای یک باند حرفه ای جعل پول و اسکناس با مقادیر زیادی پول جعلی از استانهای غربی به استان گیلان بلافاصله پلیس اگاهی شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد
    وی افزود: ماموران با تعقیب سرنخ ها مخفیگاه 2 متهم این پرونده را شناسایی کردند.
    فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه پلیس 2 متهم 45 و 39 ساله را در مخفیگاه اش دستگیر کرد، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این دو متهم، 110 میلیون ریال چک پول تقلبی، 3 عدد مهر جعلی بانک و 502 عدد تارهای نخی جعلی اسکناس کشف و ضبط شد.
    سرهنگ قاسمی با تاکید بر اینکه 2 متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست در هنگام انجام هر نوع فعالیت مالی، به هشدارهای پلیس دقت و توجه کامل داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.