سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان در روزی که گذشت ( ۶ اسفند ۱۳۹۶) + صوت
    06 اسفند 1396 - 23:22
    شناسه : 120295
    0

    مخاطبین فرهیخته «بامردم» از این پس می توانند، هر شب گزیده اخبار مهم آن روز را به صورت صوتی در کانال و وبسایت ما دنبال کنند. گیلان در روزی که گذشت (گزیده ای از اخبار مهم گیلان در ۶ اسفند ۱۳۹۶) اجرا: مهسا علیمرادی برای پیوستن به کانال «بامردم» کلیک کنید استاندار گیلان صبح امروز […]

    پ
    پ

    پادکست بامردم - گیلان در روزی که گذشت ( 6 اسفند ۱۳۹۶) + صوت - 'dghk

    مخاطبین فرهیخته «بامردم» از این پس می توانند، هر شب گزیده اخبار مهم آن روز را به صورت صوتی در کانال و وبسایت ما دنبال کنند.

    گیلان در روزی که گذشت (گزیده ای از اخبار مهم گیلان در ۶ اسفند ۱۳۹۶)

    اجرا: مهسا علیمرادی

    برای پیوستن به کانال «بامردم» کلیک کنید


    استاندار گیلان صبح امروز در نشست با مدیران و کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان گفت: تعلق خاطر مردم در صیانت از جنگل با اقدامات فرهنگی و جامعه محور ارتقا پیدا کند.

    مدیرکل دامپزشکی گیلان با بیان اینکه بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان برای اولین بار در ایران در منطقه بوجاق کیاشهر تایید شد، گفت: این ویروس قابلیت انتقال به انسان را دارد.

    کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم بازنگری در فعالیت دانشگاه‌های علمی کاربردی گفت:‌ این مراکز به حیات خلوت برخی مدیران تبدیل شده‌اند.

    نادر دست نشان سرمربی باشگاه ملوان بندر انزلی از سمت خود استعفاء داد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از قطع تدریجی بارش ها طی امروز و ادامه بارندگی و ابرناکی آسمان استان از عصر فردا (دوشنبه) خبر داد.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: خط ویژه اتوبوسرانی شهر رشت با قطع ارتباط دو سمت خیابان، آسیب شدیدی به کسب و کار مغازه داران زده است.

    فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت آمادگی هرچه بیشتر برای تعادل بازار در شب عید گفت: کمبودی در کالاهای اساسی نداریم.

    فرمانده انتظامي لاهيجان از دستگيري ۲ جاعل حرفه اي اسكناس و كشف بيش از ۱۱۰ ميليون ريال تراول چك جعلي در اين شهرستان خبر داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.