شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد
    07 اسفند 1396 - 21:13
    شناسه : 120358
    0

    در بیست و چهارمین نشست اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای که با حضور 5عضو اصلی این شورا شامگاه روز دوشنبه در محل این شورا و با محوریت انتخاب شهردار برگزار شد مهندس ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی با 5رای موافق اعضا به سمت شهردار جدید کلاچای معرفی شد. محمد پورحسین رییس شورای اسلامی شهر کلاچای در پایان […]

    پ
    پ

    اثنی عشری ماچیانی شهردار کلاچای - شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد - شهردار جدید شهر کلاچای

    در بیست و چهارمین نشست اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای که با حضور 5عضو اصلی این شورا شامگاه روز دوشنبه در محل این شورا و با محوریت انتخاب شهردار برگزار شد مهندس ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی با 5رای موافق اعضا به سمت شهردار جدید کلاچای معرفی شد.

    محمد پورحسین رییس شورای اسلامی شهر کلاچای در پایان برگزاری این نشست گفت: پس از ارائه سوال از سوی اعضا و دفاع آقای اثنی‌عشری از برنامه‌های خود در نتیجه اعضای شورا با 5رای مثبت وی را به سمت شهردار جدید شهر کلاچای انتخاب کردند.

    به گفته وی، آقای اثنی‌عشری پیش از این معاون و سرپرست شهرداری آستانه اشرفیه، شهردار بندر کیاشهر و شهرداری خشکبیجار را در کارنامه مدیریتی خود داشته است.
    ابراهیم اثنی‌عشری شهردار جدید شهر کلاچای هم در این نشست، مهمترین برنامه های راهبردی خود را تهیه طرح جامع تفضیلی، ساماندهی بافت های فرسوده، طرح جامع ترافیک، طرح های باز آفرینی و توسعه طرح های ساحلی عنوان کرد.
    وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها نیاز به زمان و فرصت است تحقق این امر را مستلزم همراهی و همدلی اعضای شورا دانست.

    انتخاب شهردار کلاچای - شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد - شهردار جدید شهر کلاچای

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.