×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسن ندافی - یک گیلانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم شد - جلال شرق

طی آئینی که روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد حسن ندافی به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم معرفی شد.

 در جلسه معارفه که دکتر فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ف به همراه معاونین و روسای کانون‌های استان قم حضور داشتند درباره توسعه برنامه‌های کانون در فرآیند منویات مقام معظم رهبری و تحول در برنامه‌ریزی بر اساس نیازهای کودکان و نوجوان مطالبی بیان کرد.

در این مراسم حسن ندافی نیز ضمن اظهار خرسندی از اعتماد دکتر فاضل نظری مدیرعامل کانون که وی را به‌عنوان اولین انتخابشان پس از پذیرفتن این سمت برگزیدند در خصوص برنامه خود در آینده در استان قم مطالبی بیان کرد.

در این جلسه از تلاش‌های مرضیه حقیقی‌فرد سرپرست قبلی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر و حکم انتصاب حسن ندافی به‌عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به وی اعطا شد.

به گزارش جلال شرق در این حکم از مدیر کل جدید کانون  خواسته شده است برای تحقق هدف‌ محوری کانون یعنی شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان محیطی جذاب، پرنشاط و امیدبخش را با بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون فراهم کند.

مدیرعامل کانون تحقق این امر را مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و موضوع‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی دانسته است.

حسن ندافی متولد ۱۳۴۹ در آستانه اشرفیه در استان گیلان، دارای مدرک کارشناسی بازی‌گری و کارگردانی و کارشناسی ارشد فقه و حقوق است.

در سابقه کاری او ریاست دفتر ادبی و هنری، کارشناس مسئولی هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست دفتر آفرینش‌های کارگاه سروش صدا و سیمای استان گیلان، ریاست اداره ارشاد شهرستان شفت در این استان، عضویت و ریاست شورای اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، دبیری جشنواره‌های مختلف تئاتر منطقه‌ای و استانی گیلان، مسولیت دفتر انجمن نمایش اراک در استان مرکزی و بازی‌گری در تئاتر، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی ثبت شده است.

مدیرکل جدید کانون استان قم جایگزین مرضیه حقیقی‌فرد سرپرست کانون این استان شد که از مرداد ۱۳۹۶ این مسئولیت را بر عهده داشت.

 جلال شرق

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.