پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استقلال قطعا بازنده دربی نیست
    08 اسفند 1396 - 11:35
    شناسه : 120426
    0

    عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران، گفت: فکر می کنم با توجه به روند رو به رشدی که تیم استقلال در بازی های اخیر آغاز کرده بازنده دربی نخواهد بود. به گزارش افکارنیوز، در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: تیم های استقلال و پرسپولیس ممکن است در داخل زمین […]

    پ
    پ

    تیم‌های استقلال تهران و سپیدرود رشت 2 - استقلال قطعا بازنده دربی نیست - استقلال

    عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران، گفت: فکر می کنم با توجه به روند رو به رشدی که تیم استقلال در بازی های اخیر آغاز کرده بازنده دربی نخواهد بود.

    به گزارش افکارنیوز، در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: تیم های استقلال و پرسپولیس ممکن است در داخل زمین رقابت سختی داشته باشند اما بیرون زمین همه با هم رفاقت دارند و احترام خاصی بین اعضای 2 تیم حاکم است. امیدوارم هواداران سرخابی ها نیز این احترام را در دربی هشتاد و ششم به خوبی به نمایش بگذارند.

    پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: فکر می کنم با توجه به روند رو به رشدی که تیم استقلال در بازی های اخیر آغاز کرده بازنده دربی نخواهد بود چون به برد عادت کرده است. از سوی دیگر نمی توان قابلیت های فنی پرسپولیس را نیز زیر سوال برد، به نظرم روز پنجشنبه شاهد یک دربی زیبا خواهیم بود.

    او افزود: خوشبختانه هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند، استقلال که با هدایت شفر نتایج خوبی کسب کرده و پرسپولیس نیز در 2 فصل اخیر بسیار قدرتمند ظاهر شده و امیدوارم که در آسیا هم بتوانند موفقیت شان را ادامه دهند.

    همدانی با اشاره به برخی حواشی پیش از دربی گفت: دربی بازی ویژه ای است و شرایط خاص خودش را دارد، ما در آن زمان کمی محتاط بودیم زیرا برخی صحبت هایی که می شد بر عملکرد تیم ها اثر می گذاشت. معتقدم که در مقطع فعلی به هیچ عنوان نباید انرژی منفی به بازیکنان و کادرفنی استقلال و پرسپولیس بدهیم.

    او در مورد عملکرد فنی وینفرد شفر سرمربی استقلال و تیام مهاجم جدید این تیم عنوان کرد: من از مدیران باشگاه استقلال به دلیل انتخاب شفر و جذب تیام تشکر می کنم، شفر که بسیار خوب کار کرده و تیم را به ثبات فنی رسانده است، تیام نیز بازیکن خوبی است که به اعتقاد من سبک بازی اش شبیه لوکاکو بوده و می تواند به فوتبال ما کمک کند. از این به بعد باید مراقب باشیم که هر بازیکن خارجی که به فوتبال ایران می آید از کیفیت فنی بالایی برخوردار باشد.

    پیشکسوت استقلال همچنین در مورد جذب بویان نایدنوف گفت: بویان نیز رزومه خوبی دارد و با پایان یافتن دوران مصدومیتش می تواند به استقلال کمک کند.

    عضو کمیته فنی تیم استقلال با اشاره به شرح وظایف اعضای این کمیته تصریح کرد: ما در کمیته فنی با خرد جمعی تصمیمات لازم را اتخاذ می کنیم. در مدت کوتاهی که به کمیته فنی آمده ام مدیران باشگاه استقلال سعی کرده اند تا حدودی نظرات اعضا را عملیاتی کنند، البته شفر در مسائل فنی اختیارات تام دارد و ما هیچ دخالتی در کار او نمی کنیم.

    وی درباره پیش بینی اش ستاره های احتمالی دربی 86 بیان کرد: اعتقاد دارم که در تیم استقلال امید ابراهیمی در میانه میدان واقعا می درخشد و مثل یک رهبر در درون زمین تیم را هدایت می کند. از دیگر ستاره های احتمالی آبی پوشان پایتخت می توان به سرور جپاروف و داریوش شجاعیان اشاره کرد.

    همدانی ادامه داد: در پرسپولیس نیز علی علیپور که این روزها آقای گل لیگ لقب گرفته است به طور حتم می تواند در دربی نیز به ستاره این تیم تبدیل شود. محسن مسلمان نیز در صورت حضور در ترکیب اصلی توانایی درخشش در شهرآورد 86 را دارد. البته همان طور که می دانید مسلمان در بازی های اخیر سرخپوشان نیمکت نشین بوده و برانکو نشان داده که همواره در هر تیمی که حضور دارد با بازیکن سالاری مبارزه می کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.