چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برپایی نمایشگاه عکس سلف پرتره در لاهیجان توسط یک بانوی هنرمند مازندرانی
    09 اسفند 1396 - 14:15
    شناسه : 120509
    0

    نمایشگاه عکس سلف پرتره توسط یک بانوی هنرمند لاهیجانی در نگارخانه استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزارشده است . به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ در این نمایشگاه بیش از ۶۰ عکس از آثار فرحناز ناظری در معرض دید بانوان قرارگرفته است . وی متولد قائم‌شهر است و […]

    پ
    پ

    نمایشگاه عکس سلف پرتره در لاهیجان توسط یک بانوی هنرمند مازندرانی - برپایی نمایشگاه عکس سلف پرتره در لاهیجان توسط یک بانوی هنرمند مازندرانی - ارشاد لاهیجان

    نمایشگاه عکس سلف پرتره توسط یک بانوی هنرمند لاهیجانی در نگارخانه استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزارشده است .

    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ در این نمایشگاه بیش از ۶۰ عکس از آثار فرحناز ناظری در معرض دید بانوان قرارگرفته است .

    وی متولد قائم‌شهر است و از ۱۹ سالگی وارد عرصه هنرهای تجسمی شده و نخستین نمایشگاه نقاشی‌اش را در حوزه هنری ساری برگزار کرده است.

    ناظری تاکنون ۱۶ نمایشگاه از آثار هنری خود را در استان‌های مختلف برپا کرده است .

    این نمایشگاه روایتی خلاقانه از زندگی زنان جامعه است این هنرمند ایده‌ها و عقاید خود را در سلف پرتره‌هایی در قالب نمایشگاه انتزاعی در معرض دید بانوان قرار داده است .

    موضوع این نمایشگاه عکس‌های زن در زندگی است که روایتگر درد و رنج در صورت یک زن ایرانی است .

    نقاشی روی بدن یکی دیگر از رشته‌های هنری است که این هنرمند باهدف همدردی با بانوانی که تحت تأثیر بیماری، معلولیت و آسیب‌های اجتماعی زیبایی خود را ازدست‌داده‌اند انجام می‌دهد .

    این نمایشگاه از تاریخ ۹ الی ۱۱ اسفند از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی ۱۹ عصر به روی بانوان علاقه‌مند باز است .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.