جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جامعه باید از مدرک‌گرایی فاصله بگیرد | ظرفیت درخشش آموزش‌وپرورش رودسر در سطح ملی است + عکس خبر
    10 اسفند 1396 - 1:22
    شناسه : 120584
    0

    فرماندار رودسر گفت: جامعه باید از مدرک‌گرایی فاصله بگیرد و در بخش مهارت‌آموزی عملی وارد شود، باید بامهارت آموزی در مراکز آموزش عالی زمینه ایجاد کسب‌وکار برای فارغ‌التحصیلان را فراهم آوریم. به گزارش «بامردم»، علی وارسته بهدانی در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان رودسر با تأکید بر ضرورت بازدید از مکان‌های برنامه‌ریزی‌شده برای اسکان فرهنگیان اظهار داشت: […]

    پ
    پ

    باید از مدرک‌گرایی فاصله بگیرد - جامعه باید از مدرک‌گرایی فاصله بگیرد | ظرفیت درخشش آموزش‌وپرورش رودسر در سطح ملی است + عکس خبر - آموزش

    فرماندار رودسر گفت: جامعه باید از مدرک‌گرایی فاصله بگیرد و در بخش مهارت‌آموزی عملی وارد شود، باید بامهارت آموزی در مراکز آموزش عالی زمینه ایجاد کسب‌وکار برای فارغ‌التحصیلان را فراهم آوریم.

    به گزارش «بامردم»، علی وارسته بهدانی در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان رودسر با تأکید بر ضرورت بازدید از مکان‌های برنامه‌ریزی‌شده برای اسکان فرهنگیان اظهار داشت: وظیفه میزبانی از مسافران نوروزی را به‌درستی ادا خواهیم کرد.

    وی همچنین با تأکید بر تجلیل از نفرات برتر شهرستان در کنکور، گفت: از نخبگان و نوآوران مهارتی نیز می‌بایست تجلیل و حمایت شود.

    فرماندار رودسر تصریح کرد: جامعه باید از مدرک‌گرایی فاصله بگیرد و در بخش مهارت‌آموزی عملی وارد شود، باید بامهارت آموزی در مراکز آموزش عالی زمینه ایجاد کسب‌وکار برای فارغ‌التحصیلان را فراهم آوریم.

    وارسته تأکید کرد: آموزش‌وپرورش باید در رابطه با کسب رتبه‌های برتر، دستاوردها و شاخص‌ها با رسانه‌ها ارتباط بیشتری داشته باشد.

    وی با تقدیر از معلمین و مدیران شهرستان رودسر به جهت کسب رتبه دوم آموزش‌وپرورش رودسر در کل استان گیلان، اظهار داشت: ظرفیت درخشش آموزش‌وپرورش شهرستان رودسر در سطح ملی است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر بابیان اینکه هزینه برای آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری برای آیندگان است، گفت: سوادآموزی در شهرستان رودسر از وضعیت مطلوبی برخوردار است .

    وارسته افزود: آموزش و انگیزش دو رکن لازم در ساختار اداری است.

    فرماندار رودسر در پایان عنوان کرد: باید فرآیند آموزش فرهنگی و رفتاری در کودکان را از ۶ سالگی آغاز کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.