×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

داروخانه سیاهکل - تعطیلی داروخانه دیلم سیاهکل و مشکلی که بر مشکلات افزوده شد - با مردم

داروخانه دیلم با سال‌ها ارائه خدمات درمانی و مساعدت با مراجعین تحت پوشش بیمه های مختلف متأسفانه بنا به دلایلی که البته علت آن اصلا مورد بحث نگارنده نبوده تعطیل شده است.

یادداشت | صادق رحیمی:

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ

کم‌وبیش همه ما این قسمت از دعای کمیل را شنیده‌ایم و در مواقعی که عزیزانمان دچار کسالت و بیماری شده‌اند استفاده کرده‌ایم . اما بیش از آن دعای فوق را روی دفترچه‌های بیمه و داروخانه‌ها خوانده و مشاهده کرده‌ایم .

هدف از مقدمه فوق پرداختن به بخشی از مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرمان است که کمبود داروخانه‌ها یکی از آن‌هاست .

با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و هجوم مسافران و گردشگران نوروزی تجمع نامبردگان در پشت باجه‌های پذیرش نسخه‌های بیماران داروخانه‌ها مورد انتظار است و بدیهی است که داروخانه‌های موجود شهر جوابگوی این سیل عظیم نخواهد بود .

شاید مستحضر باشید که در این وانفسای مشکلات خدمات درمانی ، تعطیل شدن یکی از قدیمی‌ترین داروخانه‌های شهر به آن اضافه گردیده است .

داروخانه دیلم با سال‌ها ارائه خدمات درمانی و مساعدت با مراجعین تحت پوشش بیمه‌های مختلف متأسفانه بنا به دلایلی که البته علت آن اصلاً” موردبحث نگارنده نبوده تعطیل‌شده است .

در این میان وظیفه مسئولین ذی‌ربط اعم از ریاست محترم شبکه بهداشت شهرستان جناب دکتر زمانی ، دادستان محترم شهرستان ، نماینده محترم جناب دکتر نیکفر ، ریاست محترم انجمن داروسازان استان گیلان و ….در حل‌وفصل این مشکل بسیار پررنگ و مثمر ثمر خواهد بود .

سکوت و تعلل در حل مشکل فوق بلاشک مشکلی بر مشکلات عدیده درمانی شهرستان سیاهکل خواهد افزود .

آیا حق مردم منطقه در استفاده از امکانات درمانی این است ؟

اگر نام سیاهکل را در کتاب رکوردهای گینس به‌عنوان رکورددار پسرفت در رشد و توسعه در همه زمینه‌ها ثبت کنند دور از ذهن نیست . جایی که شهرهای هم‌جوار با افتتاح انواع امکانات خدماتی ، رفاهی ، بهداشتی درمانی گوی سبقت را از هم می‌ربایند و در حال رقابت هستند متأسفانه سیاهکل در حال رقابت با مناطق محروم در انتهای جدول ترقی می‌باشد .

مدیران محترم شهرستانی علی‌الخصوص فرماندار محترم جناب مهندس اسلامی و دکتر زمانی ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان ؛ از این تریبون به نمایندگی از مردم محروم از انواع امکانات تقاضا داریم لطفاً هر چه سریع‌تر مشکل داروخانه قدیمی و در دسترس شهر (داروخانه دیلم) را مرتفع سازید تا با توجه به کمبود داروخانه‌های شهر زحمت تردد به شهرهای غنی از امکانات شهرهای هم‌جوار را به جان نخریم !

اگر در این مسیر یک قطره خون از بینی نیازمندان داروهایی که احیاناً می‌شد در این داروخانه تهیه نمود ریخته شود وجدان شما نیز آسوده نخواهد ماند.

امید است با پیگیری شما مدیران شهرستانی و استانی حداقل داشته‌هایمان حفظ گردد و چنین درگیری‌هایی همانند درگیری پمپ‌بنزین قدیمی شهرمان تبدیل به آثار باستانی نگردیده و روزی از واژه‌ی یادش به خیر استفاده نکنیم …


پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.