پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41438 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقادات اخیر استاندار گیلان خطاب به چه کسانی بود
    11 اسفند 1396 - 20:48
    شناسه : 120770
    1

    استاندار گیلان با حضور در شهرستان لاهیجان در انتقاد از برخی رسانه ها گفت: “هرکسی فکر می کند قلمش زور دارد و سوء استفاده کند در مقابلش می ایستم” این اظهارات استاندار گیلان شاید جدی ترین اخطار به این فعال رسانه ای است و احتمالا می بایست به زودی از پست سفارشی خود خداحافظی کند! […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان 2 - انتقادات اخیر استاندار گیلان خطاب به چه کسانی بود - استاندار گیلان

    استاندار گیلان با حضور در شهرستان لاهیجان در انتقاد از برخی رسانه ها گفت: “هرکسی فکر می کند قلمش زور دارد و سوء استفاده کند در مقابلش می ایستم” این اظهارات استاندار گیلان شاید جدی ترین اخطار به این فعال رسانه ای است و احتمالا می بایست به زودی از پست سفارشی خود خداحافظی کند!

    سپیدخبر نوشت: چندی یش بود که یکی از افراد مخالف دولت در یکی از سمت های حساس شرق گیلان منصوب شد. این فرد که از قضا رسانه ای تحت امر اوست، در موارد بسیار زیاد اقدام به حملات عجیب و غریب نسبت به دولت فعلی و حمایت از فرقه زنبیلیه کرده است!

    چهارشنبه گذشته اما یکی از اولین رسانه هایی که خبر از بازداشت دو مدیر دولتی را منتشر کرد رسانه تحت امر این منتقد دولت که با لابی های خاص توانسته پستی حساس را به دست آورد، بود.

    روز گذشته اما استاندار گیلان با حضور در شهرستان لاهیجان در انتقاد از برخی رسانه ها گفت: “هرکسی فکر می کند قلمش زور دارد و سوء استفاده کند در مقابلش می ایستم” این اظهارات استاندار گیلان شاید جدی ترین اخطار به این فعال رسانه ای است و احتمالا می بایست به زودی از پست سفارشی خود خداحافظی کند!

    «بامردم» می افزاید: البته آنچه که مشخص است می توان به نوعی دیگر منظور استاندار گیلان از قلم را خطاب به کسانی دانست که با استفاده از قلم و قلم زدن موجبات برخی آشفتگی ها و بردن آبروی افراد می شوند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.