×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع در رشت 1 - مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع در رشت برگزار شد + تصاویر - با مردم

مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع به مناسبت هفتم اسفندماه، روز وکیل مدافع و در جهت بزرگداشت مقام مدافعان حق و عدالت با حضور جمعی از وکلای محترم قوه قضائیه استان گیلان در تالار مجلل رشت برگزار شد.

سید حسن حسینی شیوایی - مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع در رشت برگزار شد + تصاویر - با مردم

در این مراسم، آقای سید حسن حسینی شیوایی، ریاست مرکز وکلای قوه قضائیه استان گیلان به صحبت و گفتگو پیرامون امور مربوط به مرکز وکلا قوه قضائیه گیلان پرداخت.

وی در ابتدای سخن ضمن خیرمقدم به‌تمامی مهمانان و شرکت‌کنندگان در مراسم، از اعضاء محترم هیأت مدیره مرکز وکلای گیلان بابت تلاش‌های ایشان در برگزاری مراسم فوق تقدیر و تشکر کرد.

ریاست مرکز در ادامه با ذکر این مطلب که در حال حاضر ۸۳۶ نفر وکیل، عضو مرکز وکلای قوه قضائیه استان گیلان هستند، از زحمات تمامی این عزیزان در باب معاضدت های قضایی در دادگستری‌های استان و همچنین کمک به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) درزمینهٔ وکالت معاضدتی سپاسگزاری کرده و از خداوند متعال برای همه این عزیزان سلامتی و سربلندی را آرزو کرد.

شیوایی در ادامه بر اهمیت نقش وکلا در جامعه اشاره کرد و افزود: این مرکز از وجود وکلای مجرب و حرفه‌ای در استان بهره می‌برد که برخی در کنار حرفه وکالت، به تدریس در دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی و ارشد و عضویت در شورای اسلامی شهرهای گیلان مشغول‌اند.

وی با اشاره به میزان عرضه و تقاضا در موضوعات حقوقی و لزوم اخذ وکیل در پرونده‌ها توسط مردم عنوان کرد: در حال حاضر کسی که در محاکم قضایی پرونده‌ای دارد می‌تواند با پرداختن حق‌الوکاله مناسب وکیل بگیرد.

وی به آزمون امسال مرکز امور مشاوران حقوقی و وکلا قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: استقبال دانش‌آموختگان از این آزمون بسیار خوب بود و بالغ‌بر ۸۴ هزار نفر در کشور در این آزمون شرکت کردند که سه هزار نفر پذیرفته شدند و تعداد پذیرفته‌شدگان در گیلان ۱۴۰ نفر بوده است.

در مراسم فوق از کتاب “وکلای دادگستری قوه قضاییه استان گیلان” رونمایی شد که در آن اسامی تمامی وکلا استان گیلان با مشخصات کامل از قبیل نشانی و شماره تماس ذکرشده است.

در انتها ریاست مرکز امور مشاوران حقوقی و وکلا قوه قضائیه استان گیلان بار دیگر از جانب خود و دیگر اعضاء هیأت مدیره از تمامی همکاران گرامی که در مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع شرکت داشتند صمیمانه سپاسگزاری نمود و برای همه بزرگواران از صمیم قلب آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون از خداوند منان خواستار شد.

مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع در رشت 3 - مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع در رشت برگزار شد + تصاویر - با مردم مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع در رشت 2 - مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع در رشت برگزار شد + تصاویر - با مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.