پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جدا از نگاه به مسافران در ایام نوروز باید به فکر شهروندان خود نیز باشیم | عکس خبر
    12 اسفند 1396 - 23:53
    شناسه : 120939
    0

    نایب‌رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه جدا از نگاه به مسافران در ایام نوروز باید به فکر شهروندان خود نیز باشیم، گفت: باید به فکر مردمی باشیم که به علت پدیده مسافرت و ورود مسافران و عدم بسترسازی مناسب از نعمت نوروز برخوردار نمی‌شوند. اختصاصی «بامردم»، نرجس محمد دوست در جلسه‌ی ستاد نوروزی شهرستان آستانه‌اشرفیه […]

    پ
    پ

    از نگاه به مسافران در ایام نوروز باید به فکر شهروندان خود نیز باشیم 1 - جدا از نگاه به مسافران در ایام نوروز باید به فکر شهروندان خود نیز باشیم | عکس خبر - آستانه

    نایب‌رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه جدا از نگاه به مسافران در ایام نوروز باید به فکر شهروندان خود نیز باشیم، گفت: باید به فکر مردمی باشیم که به علت پدیده مسافرت و ورود مسافران و عدم بسترسازی مناسب از نعمت نوروز برخوردار نمی‌شوند.

    اختصاصی «بامردم»، نرجس محمد دوست در جلسه‌ی ستاد نوروزی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: اینکه ما باید به فکر مسافران باشیم و باید شرایط را برای میزبانی محیا کنیم بخشی از وظایف این کارگروه است و ما خواهان حضور هرچه بیشتر و بیشتر ماندن مسافران به شهرمان هستیم، اما پس از مسئله میزبانی متأسفانه صحبتی از مردم شهر نمی‌شود.

    وی با بیان اینکه جدا از نگاه به مسافران در ایام نوروز باید به فکر شهروندان خود نیز باشیم، افزود: باید به فکر مردمی باشیم که به علت پدیده مسافرت و ورود مسافران و عدم بسترسازی مناسب، عدم توجه به زیباسازی شهری، چه برون‌شهری و چه داخل شهری از نعمت نوروز برخوردار نمی‌شوند، مردمی که با اولین شلوغی‌ها و مسافرت‌ها با بسته شدن تنها خیابان اصلی شهر روبرو می‌شوند، که این امر بر تجارت و تعاملات تجاری بازاریان ما اثرگذار است.

    نایب‌رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: بی‌شک عید نوروز فرصت بسیار مناسبی برای تعاملات اجتماعی و نشاط اجتماعی و برای بیشتر شدن این امر، شهر و فضایی شهری پوشش‌دهنده این مناسبات اجتماعی خواهد بود.

    محمد دوست گفت: بنده از شهردار محترم و همچنین از ریاست اداره راه و سایر دوستان به‌خصوص اصناف خواهشمندم برای فضاسازی، برای ایجاد نشاط اجتماعی به ما و مردم کمک کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.