پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دومین قطار باری روسیه به بارانداز راه آهن آستارا وارد شد
    13 اسفند 1396 - 9:42
    شناسه : 120942
    0

    دومین قطار باری روسیه در سال جاری حامل ۳۳۰ تن تخته نراد، امروز (شنبه) به بارانداز راه آهن شهرستان مرزی آستارا در غرب استان گیلان وارد شد. به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش فرماندار آستارا عصر شنبه در حاشیه ورود این قطار در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این قطار از روسیه تا ایران، چهار […]

    پ
    پ

    آستارا - دومین قطار باری روسیه به بارانداز راه آهن آستارا وارد شد - آستارا

    دومین قطار باری روسیه در سال جاری حامل ۳۳۰ تن تخته نراد، امروز (شنبه) به بارانداز راه آهن شهرستان مرزی آستارا در غرب استان گیلان وارد شد.

    به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش فرماندار آستارا عصر شنبه در حاشیه ورود این قطار در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این قطار از روسیه تا ایران، چهار هزار و ۳۰۰ کیلومتر را طی کرده و ارزش بار آن، ۱۳۲ هزار دلار است.
    وی اظهار داشت: بار قطار در بارانداز، تخلیه و با کامیون ها به مقاصد خود در ایران منتقل خواهد شد و بر اساس توافق اداره کل گمرک آستارا و شرکت راه آهن، ورود قطار از کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان به بارانداز آستارا در استان گیلان ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: به منظور توسعه حمل و نقل خط ریلی آستارا-آستارا، باید زیرساخت های بارانداز، هر چه سریع تر توسط دستگاه های متولی فراهم شود.
    جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در ابتدای سال ۹۵ به منظور توسعه همکاری های اقتصادی، به ایجاد ارتباط ریلی متعهد شده بودند و امسال با تحقق آن، قطارهای جمهوری آذربایجان و روسیه، عبور آزمایشی خود را از این مسیر تجربه کردند و در آینده با اتصال آن به راه آهن رشت – قزوین، کریدور ریلی شمال – جنوب ایران فعال خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.