×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

مدیر موفق باید در مقابل نقدهای رسانه پاسخگو باشد - مدیر موفق باید در مقابل نقدهای رسانه پاسخگو باشد | عکس خبر - با مردم

فرماندار شهرستان رشت گفت: مدیر موفق باید در مقابل نقدهای منصفانه رسانه پاسخگو باشد، موضع انفعال در مقابل نقدهای سازنده از سوی مدیر مردود است.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در نشست با اعضای خانه مطبوعات گیلان، اظهار کرد: کشور در یک شرایط سخت و گران اداره می‌شود، همه تلاش دولتمردان این است که گران بودن اداره کشور را تعدیل کنند.

فرماندار شهرستان رشت بابیان اینکه مدیری به دلیل عدم تخصیص اعتبارات از مطبوعات و رسانه فاصله گیرد، روش درستی نیست، افزود: مردم به صداقت، اعتقاد و ایمان‌دارند لذا مدیران باید با مردم به صداقت صحبت کنند زیرا مردم بهترین قاضی و قضاوت کننده است در این راستا خبر و خبررسانی یک ظرفیت بسیار ارزشمندی است که می‌توانیم از آن بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: از ظرفیت رسانه‌ها و مطبوعات برای انجام بهتر رسالتمان استفاده کنیم؛ باید رسانه را از خودمان بدانیم و اگر نقدی هم از جانب رسانه‌ای صورت می‌گیرد باید منصفانه و همراه با راهکارهای اجرایی باشد.

احمدی تصریح کرد: اکنون بیشترین نقدها معطوف دولت است؛ تمام تلاش ما این است که نقدهای سازنده با راهکارهای عملیاتی را به‌کارگیریم. از مدیران شهرستانی هم در بخش‌های مختلف خواسته‌ام که در مقابل کوچک‌ترین نقدی برآشفته نشوند.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: پذیرفتیم که دولت دوازدهم، دولت منتخب و مورد اعتماد مردم است و از نقدها به‌عنوان فرصت استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات همانند خانه کشاورز و خانه صنعت تاثیر بسزایی در شناساندن این تشکل در میان عموم مردم دارد، آنچه را که مطبوعات و رسانه می‌تواند در میان مردم نشر دهد، «امید» است. نشر یاس و ناامیدی در جامعه هنر نیست زیرا همه با امید زندگی می‌کنیم.

احمدی گفت: افکار عمومی، سرمایه اجتماعی است که باید به سوی خود جلب کنیم. اعتراضات و اغتشاشاتی که شاهد بودیم بایدتوسط ارکان نظام شنیده شود. دولت یکی از ارکان نظام است، قطعا آثار و برکات تعامل بین سه قوه برای مردم است.

فرماندار رشت بابیان اینکه یکی از رسالت‌های خانه مطبوعات شفاف‌سازی رسانه‌های مجوز دار و فاقد مجوز است، تصریح کرد: مدیر موفق باید در مقابل نقدهای منصفانه رسانه پاسخگو باشد، موضع انفعال در مقابل نقدهای سازنده از سوی مدیر مردود است.

وی بابیان اینکه باید در ارتباط با رسانه رویه یکسانی داشته باشیم، اضافه کرد: فضای انجام کار در استان فراهم است؛ با تدابیر استاندار محترم ۴۸ کارگروه در استان مسئولیت رسیدگی به امور مختلف را به عهده‌دارند، انشاالله با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و تقنینی بتوانیم نسبت به توسعه متوازن و همه جانبه گیلان کوشا باشیم.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.