شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاکسی پرنده پورشه به زودی در آسمان‌ها
    14 اسفند 1396 - 11:00
    شناسه : 121015
    0

    مدیر فروش پورشه از ساخت تاکسی های پرنده این شرکت خبر داده است. به گزارش رویترز، پورشه که تولیدکننده خودروهای اسپورت فولکس واگن است در حال توسعه خودرویی است که بتواند مسافران را با پرواز جابجا کند. پورشه این کار را در رقابت با دیگر برندهای خودرو همانند تویوتا که اقدام به طراحی تاکسی های […]

    پ
    پ

    flying taxi - تاکسی پرنده پورشه به زودی در آسمان‌ها - پرنده پورشه

    مدیر فروش پورشه از ساخت تاکسی های پرنده این شرکت خبر داده است.

    به گزارش رویترز، پورشه که تولیدکننده خودروهای اسپورت فولکس واگن است در حال توسعه خودرویی است که بتواند مسافران را با پرواز جابجا کند. پورشه این کار را در رقابت با دیگر برندهای خودرو همانند تویوتا که اقدام به طراحی تاکسی های پرنده کرده اند شروع کرده است.

    ون پلاتن مدیر فروش پورشه در این باره یه یک مجله آلمانی گفت که پورشه میتواند خودروی مسافربری پروازی خود را برای رقابت با رقبا در یک بازار بالقوه برای تاکسی های هوایی شهری و سرویس های حمل مسافر توسعه دهد. این فرایند پروسه ای حساس است و میتواند به صرفه جویی در زمان کمک کند. برای مثال تصور کنید بخواهید از کارخانه زوفنهاسن به فرودگاه اشتوتگارت برانید. حداقل نیم ساعت برای رسیدن به مقصد نیاز دارید، اما اگر بخواهید با تاکسی پرنده این کار را انجام دهید تنها ۳ و نیم طول میکشد.

    پورشه با طراحی این خودروها به سراغ پیش بینی بازار آینده و تغییر در وضعیت حمل و نقل خودروها رفته است. برنامه های پورشه در این خصوص شامل کنترل و حفاظت از مسافران در وسایل نقلیه خواهد بود. راننده خودرو نیاز به گواهینامه خلبانی ندارد، چرا که بسیاری از وظایف خودرو به صورت خودران به انجام خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.