×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

قربانی - نباید الزاماً تاکید به بهره‌گیری از مدیران بومی باشد | مهم بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های افراد است - آستانه اشرفیه

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما نباید تکیه به مدیران بومی و غیربومی داشته باشیم، گفت: اگرچه موافق بهره مندی از مدیران بومی هستم، اما تاکید ما نباید الزاماً استفاده از مدیران و نیروهای بومی باشد.

به گزارش ایرنا، محمدحسین قربانی افزود: بسیاری از نیروهای خلاق و باتجربه از گیلان در استان های دیگر مشغول به خدمت هستند بنابراین اگر تاکید به نیروهای بومی باشد، آنها بایستی به استان برگردند.
وی اظهار داشت: آن چیزی که در بهره مندی از مدیران چه بومی و چه غیربومی اهمیت دارد، بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های افراد برای رفع مشکلات و کاستی هاست.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت توجه به نشاط اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: امید به زندگی، سلامت در جامعه، ایجاد فضای کسب و کار، رشد اقتصادی و رونق امور زندگی از جمله مولفه های نشاط اجتماعی در کشور است و باید برای امیدآفرینی و نشاط افزایی در جامعه شرایط اقتصادی، ایجاد کسب و کار، اشتغال، بسترهای ازدواج، رفاه عمومی و تامین مسکن فراهم شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.