×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

 

یک مرد جوان از عمق چاه ۱۲ متری توسط آتش‌نشانان لاهیجان - نجات یک مرد جوان از عمق چاه ۱۲ متری توسط آتش‌نشانان لاهیجان - آتش لاهیجان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: مرد جوانی که به عمق چاه ۱۲ متری سقوط کرده بود، توسط آتش‌نشانان نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان ، محمود حسنی دیلمی اظهار داشت: در ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام سقوط یک نفر به داخل چاه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی لاهیجان بلافاصله اکیپ امداد و نجات این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: در داخل یک کارواش یک حلقه چاه به عمق ۱۲ متر وجود داشت که به‌منظور جلوگیری از سقوط افراد بر روی دهانه این چاه تعدادی تخته چوب پوسیده گذاشته‌شده بود که یکی از مشتریان کارواش به هنگام گذر از روی دهانه چاه ناگهان به علت بی‌احتیاطی و قدم گذاشتن بر روی تخته‌ها به داخل این چاه سقوط کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی لاهیجان اضافه کرد: آتش‌نشانان به‌سرعت در محل حادثه حضور یافته و به کمک فرد حادثه دیده شتافتند و سپس با بکار گیری تجهیزات و با دقت تمام و رعایت موارد ایمنی در کمترین زمان ممکن، این فرد را از داخل چاه خارج کردند.

گفتنی است ، این مرد ۳۱ ساله که از ناحیه دست اظهار درد و ناراحتی می‌کرد که به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.