پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قتل وحشتناک مادر و فرزند توسط پدر!
    16 اسفند 1396 - 4:27
    شناسه : 121170
    0

    قاتل با فرزندش زندگی می کرده و تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که قبل از به قتل رساندن فرزندش به خانه همسر ۳۹ ساله متارکه شده اش در چند خیابان بالاتر مراجعه کرده و وی را نیز خفه نموده است. صراط: پدری دقایقی قبل در تهرانسر همسر و فرزند ۸ساله اش را به قتل […]

    پ
    پ

    1 - قتل وحشتناک مادر و فرزند توسط پدر! - با مردم

    قاتل با فرزندش زندگی می کرده و تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که قبل از به قتل رساندن فرزندش به خانه همسر ۳۹ ساله متارکه شده اش در چند خیابان بالاتر مراجعه کرده و وی را نیز خفه نموده است.

    صراط: پدری دقایقی قبل در تهرانسر همسر و فرزند ۸ساله اش را به قتل رساند.

    به گزارش مهر، سرهنگ منصور حمیدوند سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت با بیان این مطلب گفت: دقایقی قبل در تهرانسر مردی ۴۲ ساله فرزند پسر ۸ ساله اش را در منزل خود به طرز فجیعی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و گلویش را نیز برید و پس از آن خود نیز با چاقو اقدام به خودکشی کرد که به بیمارستان منتقل شد.

    وی گفت: قاتل با فرزندش زندگی می کرده و تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که قبل از به قتل رساندن فرزندش به خانه همسر ۳۹ ساله متارکه شده اش در چند خیابان بالاتر مراجعه کرده و وی را نیز خفه نموده و به قتل رسانده است و سپس به خانه اش برگشته و فرزندش را کشته است.

    سرهنگ حمیدوند اضافه کرد: موضوع به نظر بازپرس محترم کشیک قتل رسیده و با حضور کارآگاهان تحقیقات آغاز گردید و ماموران در حال حاضر در هر دو صحنه قتل حضور دارند و اخبار در این زمینه متعاقبا اعلام شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.