×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

همایش پیوستن کارکنان خدوم نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش‌نشان - پلیس آمادگی لازم برای کمک و همیاری به آتش‌نشانان را دارد - آتش نشان

همایش پیوستن کارکنان خدوم نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش‌نشان صبح امروز در سالن اجتماعات آتش‌نشانی شهر رشت برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر رشت در همایش پیوستن کارکنان خدوم نیروی انتظامی و پلیس راهور به گروه همیار آتش‌نشان گفت: همیاران آتش‌نشانان همواره در تمامی شرایط در روزهای مختلف سال در سطح شهر آماده‌باش بوده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

بابک رمضانی بابیان این‌که ترویج فرهنگ ایمنی یکی از رسالت‌های مهم سازمان آتش‌نشانی است،گفت:درزمینهٔ ایمنی چندین شاخصه مهم وجود دارد،که اصلی‌ترین مؤلفه آن پیش‌بینی و پیشگیری است.

رمضانی گفت: ما از طریق آموزش و ارتقا دانش شهروندی درزمینهٔ اطفا حریق به همیاران آتش‌نشان سعی می‌کنیم، در صورت وقوع اتفاق با مهار حوادث و کاهش آسیب‌ها از ضرر زیان وارده به مردم جلوگیری کنیم.

در ادامه این همایش سرهنگ محمدی پلیس راهور استان گیلان اظهار کرد: آتش‌نشانی شغل مقدسی است،که نصیب هر فردی نمی‌شود، زیرا پوشیدن این لباس سعادت می‌خواهد.

سرهنگ محمدی بابیان این‌که این افتخار نصیب هرکسی نمی‌شود،افزود:این عنایت خداوند متعال بوده ، که ما توانستیم این لباس مقدس را بر تن کنیم و به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.

رئیس پلیس راهور گیلان گفت:۸۰ تیم پلیس در سطح شهر رشت به‌عنوان همیار آتش‌نشان برای خدمات‌رسانی به مردم حضور دارند.

سرهنگ محمدی گفت:پلیس آمادگی لازم برای کمک و همیاری به آتش‌نشانان در سطح شهر رشت را دارد.

احمد رمضانپور نرگسی، عضو شورای اسلامی شهر رشت در این همایش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان اظهار کرد: ما باید قدردان زحمات نیروهای زحمتکش و ایثارگر آتش‌نشانی باشیم.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی شغلی است که با عشق، اعتقاد و ازخودگذشتگی همراه است،تصریح کرد: خدمت در آتش‌نشانی ازخودگذشتگی است و امروز اتصال و پیوستگی پلیس و نیروی آتش‌نشانی یک رویداد بسیار مهم است، چون هر دو همگام باهم در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم گام بر می‌دارند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.