پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41354 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین مصوبه بوم‌گردی برای یک طرح ۴ واحدی در روستای خرجگیل تالش صادر شد
    16 اسفند 1396 - 12:24
    شناسه : 121183
    0

    اولین طرح بوم‌گردی مصوب شهرستان تالش که یک طرح ۴ واحدی در روستای خرجگیل بود به تصویب کمیته شهرستان رسید. به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش در جلسه ستاد بوم گردی این شهرستان با اشاره به استقبال شایان توجه از طرح بوم گردی در شهرستان گفت: بوم گردی گامی در […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۰۷ ۱۲ ۱۰ ۴۱ - اولین مصوبه بوم‌گردی برای یک طرح ۴ واحدی در روستای خرجگیل تالش صادر شد - با مردم

    اولین طرح بوم‌گردی مصوب شهرستان تالش که یک طرح ۴ واحدی در روستای خرجگیل بود به تصویب کمیته شهرستان رسید.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش در جلسه ستاد بوم گردی این شهرستان با اشاره به استقبال شایان توجه از طرح بوم گردی در شهرستان گفت: بوم گردی گامی در راستای احیاء و اشاعه آداب و سنن و رسوم محلی می‌باشد.

    سیدمحمدی گفت : بیش از ۵۵۰ تقاضا برای ایجاد واحدهای بوم گردی در بخش‌های چهارگانه شهرستان واصل‌شده است که در حال حاضر مراحل مختلف خود را طی می‌کند.

    وی در ادامه افزود : با توجه به زمینه‌های گردشگری شهرستان استقبال خوبی از این طرح‌شده است ولی در اجرا نیازمند همکاری عمل‌گرایانه اداره منابع طبیعی و بنیاد مسکن هستیم تا برخی موانع موجود از بین برود.

    معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در ادامه گفت : از مجموع تقاضاهای رسیده بیش از ۲۰۰ پرونده تشکیل و در مرحله رسیدگی قرار دارد که تعداد ۵۳ مورد به تائید اولیه رسیده است که طی دو هفته آتی به تصویب نهایی کمیته شهرستان رسیده و به استان ارسال خواهد شد.

    سیدمحمدی گفت : اولین طرح بوم گردی مصوب شهرستان تالش امروز در این جلسه یک طرح ۴ واحدی در روستای خرجگیل بود که به تصویب کمیته شهرستان رسید.

    وی در پایان گفت : جلسات کمیته شهرستانی بوم گردی هر هفته در فرمانداری برگزار می‌شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.