شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استاندار تنها نیست!
    17 اسفند 1396 - 18:16
    شناسه : 121252
    0

    محمدرضا ابراهیمی رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهرستان رشت در یادداشتی نوشت: حضور جوانان در عرصه‌ها مدیریتی همواره موردبحث بوده است. در مراحل گوناگون مسئولان و نمایندگان در جمع‌های مختلف و مصاحبه‌های خود به‌ظاهر از لزوم جوان‌گرایی صحبت و خود را از حامیان سرسخت آن قلمداد می‌کردند. نمایندگان  که با همت جوانان بر روی […]

    پ
    پ

    تودیع معارفه فرماندار رشت 30 - استاندار تنها نیست! - 'dghk

    محمدرضا ابراهیمی رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در شهرستان رشت در یادداشتی نوشت: حضور جوانان در عرصه‌ها مدیریتی همواره موردبحث بوده است. در مراحل گوناگون مسئولان و نمایندگان در جمع‌های مختلف و مصاحبه‌های خود به‌ظاهر از لزوم جوان‌گرایی صحبت و خود را از حامیان سرسخت آن قلمداد می‌کردند.

    نمایندگان  که با همت جوانان بر روی صندلی های سبز مجلس نشسته‌اند و دولتی که با عزم جوانان و همت آنان با تمام بی‌مهری‌هایی که دیده بودند دوباره انتخاب شد.

    درواقع بر کسی پوشیده نیست وقتی مردم از جوانانی که با تمام مشکلات موجود از امید سخن می‌گفتند را می‌دیدند دیگر جایی برای ناامید ماندنشان نمی‌ماند‌. این شور و امید جوانان بود که به جامعه تزریق شد تا دوباره برای ایران مردم پا به صحنه بگذارند.

    بخت یار جوانان و مردم گیلان بود و این بار دکتر سالاری جوان‌ترین استاندار کشور به این سمت در گیلان برگزیده شد. استانداری که دیگر اهل حرف و شعار نبود و عملاً و در روز نخست با بخشنامه‌ای لزوم جوان‌گرایی در استان را گوشزد و در گام بعدی سه جوان شایسته را به‌عنوان بخشداران جوان استان انتخاب کرد.

    نماینده دولت امید جوانان را ناامید نکرد و جوانان به‌مرور در حال گرفتن سکان مدیریتی استان در سطوح مختلف هستند. نمایندگان مجلس نیز قطعاً می‌دانند که چه در حوزه مدیریتی به‌خصوص سیاسی این جوانان هستند که حرف اول را می‌توانند بزنند  چراکه حتی آن‌هایی که در پشت پرده‌ها چوب لای چرخ جوان‌گرایی و استفاده از جوانان می‌گذارند جرات ندارند به‌صورت شفاف مواضع خود را در این خصوص بیان کنند.

    آقایان قطعاً می‌دانند اگر جوانان بخواهند دیر یا زود دیگر صندلی‌های خود را از دست می‌دهند و با آمدن دکتر سالاری استاندار جوان به گیلان دوران وعده‌های پوشالی آن‌ها به جوانان به سر آمده.

    جوان‌گرایی نه به‌عنوان سهم خواهی که به‌عنوان یک راهکار برای توسعه دیگر جای تردید ندارد و جوانان همه باشعور و درک سیاسی خود پشت استانداری که متعلق به خود می‌دانند ایستاده‌اند و دیر یا زود جواب تذکردهندگان را خواهند داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.