×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

چابکسر - با انتخاب بخشدار، آرامش به چابکسر بازگشت | کسی که می‌گوید با اجرای طرح بوم‌گردی مخالف است هیچ از مشکلات مردم گیلان نمی‌داند - بخش چابکسر

رییس شورای بخش چابکسر به طور غیر مستقیم به اظهارات اخیر نماینده رودسر در مجلس واکنش نشان داد.

ستارعلیزاده سیاهکلرودی رییس شورای بخش چابکسر ضمن تشکر از فرماندار رودسر بجهت انتخاب بخشدار چابکسر افزود : شش ماه چابکسر در بدترین شرایط اداره و مدیریت شد اما اکنون با انتخاب بخشدار جدیدآرامش به چابکسر بازگشته است.
رییس شورای بخش چابکسر افزود : کسانیکه می گویند بوم گردی طرح اجرایی خوبی برای گیلان در تمام فصول نیست و یا اینکه استاندار جدید و غیربومی گیلان را با این کلمات کوچک و بی علم و اطلاع زیر سوال میبرند ضمن احترام باید بگویم هیچ اطلاعی از وضعیت گیلان ندارند و نمی دانند که گیلانیان سالهاست در کنار کشاورزی نیمه باطل شده از گردشگری استفاده می کنند و سالهاست مسافران زیادی را در کلبه خود پذیرایی می کنند و از این راه درآمدزایی دارند.
وی با تاکید بر اینکه چرا نباید از نفاشی چیره دستانه خداوند در این استان استفاده شود اظهار کرد : چه کسی گفته گیلان ۶ ماه دوم سال مسافر ندارد ؟! چرا از ظرفیت کوهستان در جواهر دشت و یا مناطق مختلف اشکورات در طرح اسکی و ورزشهای زمستانی و یا جشنواره های زمستانی استفاده نکنیم ؟
علیزاده تاکید کرد : ۹۵ درصد مردم چابکسر از طرح گردشگری استقبال می کنند و اکنون با از بین رفتن پرتقال و کیوی مردم باید از این طرح بعنوان جایگزین کشاورزی استفاده نمایند و بهتر است بی علم و اطلاع طرحهای مفید را زیرسوال نبریم .
رییس شورای بخش چابکسر و عضو شورای روستای سیاهکلرود افزود : با ورود توریست و گردشگر این فرهنگسازی در بین مروم نیز تقویت می شود که با حفظ محیط زیست است که می توان گردشگری را رونق بخشید و از حضور مسافران و گردشگران استقبال کرد.
وی با بیان این مطلب که تعدادی از جوانان در رشته های مختلف زبان خارجه و حتی گردشگری و هتل داری و باستان شناسی و غیره چند سال است که فارغ التحصیل شده اند افزود : متاسفانه از ظرفیت جوانان تحصیلکرده این منطقه با وجود مواهب طبیعی گردشگرپذیر و مرتبط با تخصص این افراد استفاده نشده است که با اجرای طرح بوم گردی و گردشگری بصورت تخصصی آن عزیزان نیز می توانند اشتغال ایجاد کنند.
علیزاده با اشاره به اینکه چرا آنقدر در مقابل مدیران غیربومی گارد میگیریم افزود : تجربه نشان داده فرد غیربومی صدبرابر بهتر از برخی مدیران بومی کار می کنند چرا که وابسته به شخص یا جریان خاصی نیستند.
وی با تاکید بر اینکه اگر مدیری غیربومی بله قربانگو نباشد مورد آماج حرفها قرار میگیرد اظهار داشت : یکی از حسن های مدیر غیربومی این است که بخاطر عدم وابستگی به اشخاص براساس تخصص و اصول کاری خود پیش می رود که جا دارد از دولت به جهت انتخاب استاندار گیلان دکتر سالاری ، فرماندار رودسر دکتر وارسته و بخشدار چابکسر مهندش مباشر امینی تشکر داشته باشم چرا که بهترین تصمیم و انتخاب را انجام دادند .
رییس شورای بخش چابکسر افزود : دولت عالی ترین مقام اجرایی کشور است و انتخاب مدیران زیرمجموعه اش به او برمیگردد نه شخص خاص دیگری که بخاطر نظرات سلیقه ای و شخصی مردم را درگیر مسائل سیاسی ساخته است و فقط دودش به چشم این مردم مظلوم می رود .
وی ادامه داد:نماینده نظام دولت است و اینکه علیه دولت سخن بگوییم تیشه به ریشه نظام زده ایم بلکه بایدبه دولت کمک کنیم تابتوانیم با همکاری ومشارکت بین دولت و مردم بر مشکلات فائق آییم .
علیزاده با اشاره به اینکه مردم بدنبال اجرای کارهاو طرحهای اساسی هستند افزود : مردم متوجه راستی و درستی کارهای مدیران می شوند اینکه معاون وزیر یا اصلا خود وزیر را بیاوربم اما هدف مانور سیاسی باشد و نتبجه ای نداشته باشد برای مردم نان و آب می شود ؟ بیاییم برای رضایت مردم قدم برداریم و مشکلات مردم را با عمق جان پیگیری کنیم.
عضو شورای روستای سیاهکلرود گفت : شوراها و دهیاران نباید منتظر این باشند که دولت اعتبار دهد و برهمان اساس کارها را آغاز نمایند بلکه با مشارکت مردمی و خیرین و دلسوزان منطقه شان می توانند پروژه ها را اجرایی کنند.
وی ادامه داد : صندوق خیریه سیاهکلرود چندین سال است که فعال است و تاکنون ۵۰ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی سیاهکلرود جمع آوری و هزینه شده است که جا دارد دست و پای مردم را بابت این اعتماد و این همت والایشان ببوسم.
علیزاده با اشاره به اینکه نگوییم نمی شود و کارها به پیش نمی رود چون پول نداریم افزود : ۷ سال دولت گذشته پول نداشتیم آیا باید می نشستیم تا اعتبار واریز شود ؟! خیر با مشارکت مردم همین منطقه از سردار تا مهندس همگی کمر همت بربستیم و کار کردیم و اکنون هم الحمدلله راضی هستیم.
وی خطاب به برخی از افراد گفت : عده ای هم هستند از آب گل آلود ماهی می گیرند هر جا دولت و مردم خوب کار می کنند می گویند ما کردیم و خوب است ، هر جا بد کار شود می گویند دولت بد است اما می خواهم به آنها بگویم چرا دولت را تضعیف می کنید ؟! تضعیف دولت تضعیف نظام است و باید حامی نظام باشیم .
علیزاده در ادامه با اعلام این خبر افزود: الحمدلله دولت کمکهای خوبی در بخش عمرانی برای چابکسر داشته است که ارزشمند و قابل تقدیر است
علیزاده گفت: اعتبار ۳ میلیاردی برق رسانی به جواهردشت چابکسر و اعتبار ۲ میلیاردی زیرسازی و بهسازی جواهردشت از اعتبارات دولت در بخش چابکسر است
عضو شورای روستای سیاهکلرود از بازگشایی ۱۱ کوچه به همت مردم روستا خبر داد و گفت این بازگشایی توسط مردم بصورت رایگان و بی هیچ چشم داشتی انجام شده که جای تقدیر و تشکر است.
علیزاده همچنین در این گفتگو از بازگشایی مسیر سیاهکلرود به خیاط محله _ سیاهکلرود به گاوماست و حسن واره به سیاهکلرود خبر داد و گفت این مسیرها توسط مردم و خیرین بهسازی شده است و توسط اعتبارات دولتی نیز قیر و آسفالت انجام گرفته است.
رییس شورای بخش چابکسر در با تاکید بر اینکه آقایان مردم را با جملات مایوسانه دلسرد و نا امید نکنند خاطرنشان کرد: نقد به دولت وارد است اما طبق دستور رهبری بایستی در کنار دولت باشیم و به مردم خدمت کنیم و نبایستی فقط از ضعف ها صحبت کنیم .
وی در پایان گفت : وجود این تعداد شهید و این همه جانباز وظیفه مدیران و خادمان به مردم را سنگین تر میکند تا در آرامش به ابن کشور و نظام و مردم با صفا نوکری کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.