چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز
    18 اسفند 1396 - 16:58
    شناسه : 121286
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز و در کنار خانواده با محوریت محله‌ها هم مورد تائید پلیس بوده و هم خطرات آن را کاهش می‌دهد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان ضمن تبریک سالروز ولادت […]

    پ
    پ

    سرهنگ محمود قاسمی 3 - برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز - با مرئم
    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز و در کنار خانواده با محوریت محله‌ها هم مورد تائید پلیس بوده و هم خطرات آن را کاهش می‌دهد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان ضمن تبریک سالروز ولادت خانم فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر گفت: ایشان الگویی بی‌بدیل برای زن مسلمان ایرانی است.
    وی در ادامه با توجه در پیش بودن چهارشنبه آخر سال با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم اسلام در خصوص اهمیت امنیت و سلامت تصریح کرد: برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز و در کنار خانواده با محوریت محله‌ها هم مورد تائید پلیس بوده و هم خطرات آن را کاهش می‌دهد.
    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان بابیان این مطلب که پلیس شهرستان در روزهای اخیر قریب به ۱۰۵ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کرده، افزود : مردم در جهت کاهش خطرات این روز بایستی پلیس را همراهی کنند تا با خاطره‌ای خوش به استقبال سال جدید برویم.
    وی در پایان با اشاره به عملکرد یک‌ساله پلیس شهرستان گفت: درزمینهٔ تصادفات فوتی نزدیک به ۲۹ درصد کاهش و درزمینهٔ کشف مواد مخدر قریب به هفتاد درصد افزایش داشته‌ایم که این مهم نتیجه تلاش پلیس و همراهی مردم است.

    سرهنگ محمود قاسمی 1 - برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز - با مرئم سرهنگ محمود قاسمی 2 - برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز - با مرئم photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۰۹ ۱۲ ۴۲ ۲۱ - برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز - با مرئم photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۰۹ ۱۲ ۴۲ ۲۲ - برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز - با مرئم photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۰۹ ۱۲ ۴۲ ۲۶ - برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال با دوری از اقدامات خطرآفرین و حادثه‌ساز - با مرئم

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.