×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود - ۹۵ درصد پروژه سورتمه لنگرود تکمیل شده است | بهره برداری از تله‌کابین لنگرود در سال 97 - تله‌کابین لنگرود

نماینده مردم لنگرود با بیان اینکه اقدامات اجرایی پروژه تله‌کابین آغاز، زمین ایستگاه در ارتفاعات ابچالکی خریداری و تجهیزات تله‌کابین تهیه و وارد کشور شده است گفت: سال آینده تله‌کابین لنگرود در ریل گردشگری قرار می‌گیرد.

به گزارش «بامردم»، مهرداد لاهوتی در حاشیه بازدید از عملیات تکمیل ساخت سورتمه لنگرود اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه سورتمه در ابچالکی لنگرود که از مناطق بکر گردشگری هست توسط گروه‌های آلمانی و ایرانی تکمیل‌شده است.

وی افزود: احداث سورتمه در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار در حال انجام است که در این منطقه علاوه بر سورتمه احداث تله‌کابین، احداث هتل، ۸۰ باب ویلا جهت اقامت گردشگران، پارک آبی، پارک جنگلی، مجتمع اقامتی و ورزشی و دیگر امکانات پیش‌بینی شده است.

لاهوتی با تصریح بر اینکه تاکنون بالغ‌بر ۷۰ میلیارد تومان اعم از خرید زمین و نصب دستگاه برای این پروژه هزینه شده است گفت: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری این پروژه‌ها زمینه اشتعال ۱۰۰۰ نفر فراهم شود.

لاهوتی با بیان اینکه اقدامات اجرایی پروژه تله‌کابین آغاز، زمین ایستگاه در ارتفاعات ابچالکی خریداری  و تجهیزات تله‌کابین تهیه و وارد کشور شده است گفت: سال آینده تله‌کابین لنگرود در ریل گردشگری قرار می‌گیرد و در حال حاضر هیات اتریشی در حال حمل قطعات تله‌کابین به شهرستان لنگرود هستند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث فرودگاه برای هواپیماهای سبک گردشگری گفت: منتظریم تا در یک جلسه‌ای با حضور استاندار گیلان در کارگروه گردشگری این طرح به تصویب و عملیاتی شود.

وی افزود:سرمایه‌گذار این طرح هم یک شرکت وابسته به بانک شهر است که  ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آغاز پروژه در نظر گرفته است.

تیتر برتر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.