شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شوراها و دهیاران باید در کم و کاستی‌های روستاهایشان پاسخگو باشند
    20 اسفند 1396 - 0:10
    شناسه : 121539
    0

    فرماندار رودسر گفت: دهیاران و شوراها در کم و کاستی روستاهایشان مسئول‌اند و باید مسائل و مشکلات مربوط به روستا را شناسایی و به مسئولان شهرستان ارائه کنند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ علی وارسته بهدانی در جلسه کمیته منابع آب شهرستان رودسر ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) […]

    پ
    پ

    کارگروه بوم گردی شهرستان رودسر 1 1 - شوراها و دهیاران باید در کم و کاستی‌های روستاهایشان پاسخگو باشند - آب

    فرماندار رودسر گفت: دهیاران و شوراها در کم و کاستی روستاهایشان مسئول‌اند و باید مسائل و مشکلات مربوط به روستا را شناسایی و به مسئولان شهرستان ارائه کنند.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ علی وارسته بهدانی در جلسه کمیته منابع آب شهرستان رودسر ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت صدیقه کبری (س) گفت: با توجه به شرایط نامناسب آب در فصل زراعی امسال باید با برنامه درست و مدون از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنیم .
    وی از همه دستگاه‌های ذی‌ربط خواست تا گزارش پیشرفت کار پروژه‌های مربوط به آب و آبیاری را تهیه و ارائه کنند.
    فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه بازدید از پروژه‌های آب و آبیاری می‌تواند به‌سرعت بخشی در نتایج جلسات یاریگر باشد، افزود : تعیین بازه زمانی مشخص و بررسی حضوری پروژه‌ها می‌تواند مجموعه را در روند پیشرفت کار یاری کند .
    وارسته خاطرنشان کرد : مدیران دستگاه‌های متصدی در کمیته منابع آب در سال جدید برای امور مربوط به آب و آبیاری شهرستان وقت بیشتری بگذارند و به‌طور جد در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند .
    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود بابیان این مطلب که بخشداران و دهیاران درزمینهٔ شخم زمستانه تأکیدات لازم را به کشاورزان ارائه نمایند و پیگیر امور باشند افزود : دهیاران و شوراها در کم و کاستی روستاهایشان مسئول‌اند و باید مسائل و مشکلات مربوط به روستا را شناسایی و به مسئولان شهرستان ارائه کنند.
    وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود طرح جامع مطالعاتی درزمینهٔ آب و آبیاری و بررسی میدانی در این زمینه انجام گیرد افزود : بانک اطلاعاتی از وضعیت آب شهرستان باید تهیه و وضعیت آن بر اساس اطلاعات آماری موردبررسی قرار گیرد .
    وارسته با تأکید بر اینکه عملکرد شهرستان در حوزه‌های مختلف باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد عنوان کرد : مستندسازی از عملکرد ادارات و تهیه اینفوگرافی از عملکردها می‌تواند میزان فعالیت و وضعیت کاری مدیران را نمایان سازد .
    فرماندار رودسر خاطرنشان کرد : تمام تلاش مدیران رضایتمندی مردم باشد و باهدف رفع مشکلات مردم در پروژه‌ها قدم برداشته شود .
    فرماندار رودسر با انتقاد از اینکه اعتبارات نباید ذره‌ذره تقسیم‌بندی شود اظهار داشت : چه اصراری است هرسال اعتبار در حوزه‌ای اختصاص داده شود و در آخر هم نتیجه‌ای دریافت نکنیم ؟ اگر می‌خواهیم مشکلات را به‌صورت کلی رفع کنیم باید با اولویت‌بندی و نیازسنجی درزمینهٔ مشکلات شهرستان اعتبارات را ویژه اختصاص دهیم تا در یک بازده زمانی مشخص بتوانیم هرسال ۲ تا ۳ مشکل را برطرف سازیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.