×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معجون - با این معجون گیاهی قد فرزندتان را بلند کنید - افزایش قد

قدبلند بودن یک مزیت است که شاید هرکسی آن را نداشته باشد. همه ما می دانیم که رشد قد تا سنین نوجوانی ادامه دارد و بعد از آن قد کمترین میزان رشد را خواهد داشت. پس بهتر است از الان به فکر افزایش قد فرزند خود باشید.

جنسینگ برای افزایش قد

این داروی گیاهی از روش‌های مختلفی بر روی سلامتی افراد تاثیر دارد برخی از این خواص عبارتند: تقویت سیستم ایمنی بدن ، درمان سرطان و کاهش فشار خون ، افزایش قد. درمان هپاتیت C ، خستگی ، بیماری‌های قلبی و مقابله با علائم یائسگی. مصرف جنسینگ می‌تواند بر روی توانایی های جنسی افراد تاثیر بگذارد و باعث درمان مشکل اختلال نعوظ در مردان و افزایش میل جنسی در زنان شود. همچنبن این گیاه دارویی ، ضعف جسمانی ، سردرد و سرگیجه ، آرتریت و کمردرد و زانودرد را نیز برطرف می‌کند و هزاران خواص دیگر …

چطور معجون افزایش قد تهیه کنیم؟

ریشه جنسینگ هندی، شیر و شکر نیاز دارید. برای تهیه این معجون باید:

۱) مقداری جنسینگ تازه و تمیز را بردارید و آن را آسیاب کرده و پودر کنید.

۲) آن را الک کنید و مقداری پودر شکر به آن اضافه نمایید.

۳) مواد تهیه شده در مرحله ۱ و ۲ را به خوبی با هم مخلوط کنید.

۴) مخلوط به‌دست آمده را در ظرفی شیشه‌ای نگه دارید.

دو قاشق غذاخوری (۶گرم) از این پودر را در ۲۰۰ میلی‌لیتر شیر (یک لیوان) حل کنید و هر شب قبل از خواب بنوشید. ۴۵ روز به طور مداوم این کار را تکرار کنید تا نتیجه‌ای چشمگیر داشته باشد. بعد از اتمام دوره ۴۵ روزه، می‌توانید باز هم به مصرف این معجون ادامه بدهید.

یک گیاه خوشمزه برای افزایش قد

ریواس گیاهی خودرو است و از زیرساقه ‌های ضخیم و کوتاه به وجود می‌آید. در امریکا گیاه ریواس را یک نوع میوه می‌دانند که هم به عنوان غذای اصلی، هم به عنوان دسر از آن استفاده می شود. گیاه ریواس نه تنها باعث ترشح هورمون های رشد در بدن شده و به افزایش قد کمک می‌کند، بلکه تاثیر به سزایی نیز در افزایش سیستم دفاعی بدن در برابر بیماری دیابت دارد.

منوی کلم برای افزایش قد فرزندان

بروکلی گیاهی خوراکی و از خانوداه کلم‌ها است. عناصر موجود در کلم بروکلی را ویتامین C، انواع مختلف فیبرها، مواد ضد سرطان و آهن تشکیل می‌دهد. بروکلی را می‌توان بدون تردید در ردیف مواد غذایی سالمی قرار داد که نقش مهمی در تنظیم عمکلرد بدن داشته و باعث تحریک هورمون های رشد شده که در نهایت به افزایش طول قد می انجامد. کلم بروکسل نیز از خانوداه کلم‌ها است. علاوه بر ویتامین، مواد معدنی، پروتئین، آهن، فیبر و …، این گیاه حاوی مواد ضد سرطان نیز می ‌باشد. همه این مواد در کنار هم ترشح هورمون‌های رشد را افزایش داده و آن‌ها را دوباره به کار می‌اندازند.

نکات دوران بارداری برای داشتن فرزند قدبلند

تحقیقات نشان داده برای خانم‌های باردار بهترین جوانه، جوانه نخود و لوبیاست چون حداقل نمایه گلایسمی را دارند و جوانه‌های آنها حاوی مقادیر فراوانی از ماده‌ای به نام سلنوسیستئین است که در فرایند افزایش قد جنین تاثیر مثبتی می‌گذارد. قد جنین مادرانی که در طول بارداری از این جوانه‌ها مصرف می‌کنند در مقایسه با مادرانی که جوانه نخورده‌اند، بلندتر است. در کل، جوانه‌ها سلنیوم دارند و باعث افزایش قد کودکان می‌شود و ما به مادران توصیه می‌کنیم به فرزندانشان انواع جوانه‌ها را بدهند تا قدشان بلندتر شود. مواد موجود در جوانه‌ها، جذب کاملی دارند و میزان جذب آنها تابع شرایطی مثل حرارت و دما یا pH نیست. نیازی نیست کار خاصی انجام دهیم مثلا آن را با آبلیمو یا ماست یا روغن بخوریم تا جذب مواد مغذی‌شان بیشتر شود.

از منابع روی کمک بگیرید

به طور کلی مقدار روی موجود در بدن ۲/۵ -۱/۵ گرم است که بخش قابل توجهی از این مقدار در بافت عضلانی، استخوان ها و کبد تجمع یافته و مقداری از آن هم در مو، ناخن و پوست است.د رکشور ما کمبود روی شایع است و دیده شده کودکانی که کوتاهی قد تغذیه ای داشته اند با مکمل روی رشد بهتری کرده اند.

منابع روی: به طور کلی منابع غذایی که حاوی پروتئین هستند منبع خوبی از روی هم هستند.جگر و انواع گوشت قرمز، گوشت سفید هم روی دارد اما نه به اندازه گوشت قرمز، تخم مرغ، لوبیا، عدس ،غلات سبوس دار، لبنیات، مغزهای گردو، بادام ،فندق و… سعی کنید بیشتر از منابع حیوانی استفاده کنید زیرا جذب روی از منابع حیوانی به مراتب ساده تر از منابع گیاهی است .شیر مادر هم شامل مقادیر قابل توجهی روی است که قابلیت جذب بالایی هم دارد.

  1. مهدی

    سلام
    جنسینگ هندی خالص رو میتونید با قیمت مناسب از سایت زیر خریداری کنید:
    http://jinsing.ir

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.