×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود - باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود | عکس خبر - استاندار گیلان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی، با اشاره به لزوم انجام فعالیت های پژوهشی، علمی ‌و اجرایی، تاکید کرد: باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ علی اصغر جمشیدنژاد در این نشست اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های جانی بخصوص در ایام تعطیلات نوروز دقت نظر بیشتری می طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه ابتدا باید به میزان فراوانی هریک از آسیب ها در استان توجه داشت، تاکید کرد: به نحوی برنامه ریزی شود تا عوارض احتمالی بویژه در ایام نوروز به حداقل ممکن برسد.

معاون استاندار گیلان با اشاره به لزوم انجام فعالیت های پژوهشی، علمی ‌و اجرایی، تاکید کرد: باید نتیجه مثبت عملکرد ما در زندگی مردم دیده شود.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: توسعه مثلث قدرتمند دولت، ملت و نهاد های مردمی، راه حل برون رفت از مشکلات بهداشت، درمان و سلامت است.

وی راه اندازی اورژانس هوایی را یکی از نیازهای اساسی استان تلقی و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر به جد پیگیر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استاندار گیلان همچنین در پایان سخنانش با اشاره به ۴اقلیمه بودن استان گیلان نسبت به ۶اقلیم موجود در کشور، تاکید داشت: وجود ظرفیت گیاهان دارویی می توانذ فرصت خوبی برای ایجاد ارزش افزوده در استان ایجاد کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.