جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کودک پنج ساله، ششمین غریق خزر در آستارا
    20 اسفند 1396 - 19:01
    شناسه : 121592
    0

    عصر دیروز یک کودک پنج ساله در نوار ساحلی دریای خزر شهرستان آستارا غرق شد. حسین انزابی رئیس هیأت نجات غریق آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، اظهار کرد: رأس ساعت 18 عصر چهارشنبه (18 شهریور ماه) یک کودک پنج ساله در حین شنا در ملک سنگلاخی و شخصی دریای […]

    پ
    پ

    عصر دیروز یک کودک پنج ساله در نوار ساحلی دریای خزر شهرستان آستارا غرق شد.

    شدن - کودک پنج ساله، ششمین غریق خزر در آستارا - کودک پنج ساله، ششمین غریق خزر در آستارا

    حسین انزابی رئیس هیأت نجات غریق آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، اظهار کرد: رأس ساعت 18 عصر چهارشنبه (18 شهریور ماه) یک کودک پنج ساله در حین شنا در ملک سنگلاخی و شخصی دریای خزر و در منطقه‌ای بین ضلع جنوبی اسکله و پناهگاه حیات وحش لوندویل جان خود را از دست داد.

    وی ادامه داد: این منطقه، بخشی از مناطق پرخطر شهرستان است که به دلیل واقع شدن املاک شخصی در این محدود، برای نظارت بر آن با مشکلات عدیده‌‌ای مواجه هستیم.

    انزابی سهل‌انگاری والدین این کودک در انتخاب مکان شنا را مهمترین عامل این واقعه دانست و اضافه کرد: این کودک به همراه خانواده و جمعی از بستگان خود که اهل استان البرز و شهرستان کرج هستند، در این منطقه شنا می‌کرد که متأسفانه جان خود را از دست داد.

    انزابی ممنوع بودن ورود ناجیان غریق به اینگونه املاک شخصی را مهمترین مشکل پیش‌رو برشمرد و توضیح داد: ناجیان غریق عضو هیأت پس از اعزام به محل حادثه در راستای اجرای وظایف خود، پس از آگاهی از مفقود شدن کودک اقدام به جستجو می‌کنند که جسد بی‌جان وی را پس از 20 دقیقه از آب می‌گیرند.

    وی به 18.5 کیلومتر نوار ساحلی شهرستان اشاره کرد و توضیح داد: در این میزان نوار ساحلی، سه طرح سلامت دریا راه‌اندازی شده است و در همین راستا از هموطنانی که به شهرستان آستارا سفر می‌کنند، انتظار می‌رود، جهت جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار، از این طرح‌ها برای شنا و تفریح استفاده کنند.

    رئیس هیأت نجات غریق آستارا در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: بی توجه به هشدارهای ناجیان مستقر در سواحل سبب می‌شود تا خاطره تلخ و جبران‌ناپذیری از اینگونه حوادث برجای بماند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.