×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

برنامه سریال نوروزی - برنامه‌های نوروز ۹۷ تلویزیون اعلام شد - با مردم

در جلسه‌ای با حضور معاون سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیون و در حضور خبرنگاران برنامه‌های نوروز ۹۷ اعلام شد.

به گزارش «بامردم»، معاون سیما در نشست خبری اعلام ویژه‌برنامه‌های نوروزی تلویزیون، از تدارک ۹ ویژه‌برنامه تحویل سال خبر داد.

در این نشست که بعد از ظهر امروز «۲۰ اسفند ماه» با حضور مدیران شبکه‌های تلویزیون در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، مرتضی میرباقری تاکید کرد: از میان ۱۷ شبکه، ۹ شبکه ویژه برنامه تحویل سال را از ۲۶ اسفند ماه به روی آنتن می‌برد.

معاون سیما همچنین اعلام کرد که در ایام نوروز ۷۸ قسمت سریال در طول نوروز پخش می‌شود.

به گفته وی ۲۳۳ سریال تامینی، ۲۷۴ فیلم سینمایی، ۳۷۰ قسمت مستند،۶۰۰ قسمت انیمیشن،۶۰۰ قسمت مسابقه، ۴۵۶ قسمت برنامه ترکیبی،۹۰ قسمت برنامه، ۲۰۹ قسمت برنامه معارفی، ۱۱۳ قسمت برنامه راهیان نور به روی آنتن خواهد رفت.

محمد احسانی در ادامه درباره نرسیدن «خندوانه» بیان کرد: «خندوانه» به دلیل اینکه سوله را از ما گرفتند کمی دچار تاخیر شد. تیم این برنامه اکنون به دنبال مکان است و نویسنده ها هم در حال نگارش متن ها هستند. آقای جوان هم سر فیلمبرداری سینمایی خود است که تا پایان اسفند کارش تمام می شود. مشکل عروسک «جناب خان» هم امروز حل شد و قرارداد امضا شد. برنامه شبی با عبدی مشکلاتی در دکور دارد که حدود ۹ قسمت از آن ضبط شده است. جواد فرحانی تهیه کننده و محمدحسین لطیفی کارگردان است که اواخر فروردین روی آنتن می رود.

سعید آشناب مدیر شبکه جام جم درباره سریال های نوروزی عنوان کرد: بخشی از سریال ها را برای مخاطب بزرگسال زیرنویس می کنیم. امسال سریال «پایتخت ۵»، «لیسانسه ها» و «کلاه قرمزی» را داریم و یک مجموعه موسیقایی با نام «فرش فیروزه ای» داریم که به موسیقی می پردازد و از ۲۶ اسفند پخش آن آعاز می شود و در ایام عید ادامه دارد.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.