×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سینما نوروز عید - مجریان تحویل سال 97 مشخص شدند - 97

در ایام نوروز، ۹ شبکه ویژه‌برنامه تحویل سال دارند.

به گزارش افکارنیوز، معاون سیما در نشستی که امروز ـ. یکشنبه ـ. ۲۰ اسفند ماه با موضوع برنامه‌های نوروزی شبکه‌های تلویزیونی برگزار شد، درباره برنامه‌های تحویل سال تلویزیون اعلام کرد: اولین روز از نوروز با ایام شهادت امام هادی (ع) مصادف است و ما در آن روز برنامه تحویل سالمان باید تناسبی با ایام شهادت داشته باشد. به همین دلیل برنامه‌های نوروزی ما از سه روز مانده به سال تحویل یعنی شنبه ـ. ۲۶ اسفند ماه ـ. به روی آنتن می‌رود.

در همین راستا، «بهار نارنج» برنامه تحویل سال شبکه سه سیماست که چند روز قبل از تحویل سال با اجرای احسان علیخانی به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی و محمد سلوکی پخش خواهد شد.

ویژه‌برنامه «یکِ یک» با اجرای سید علی ضیا از شنبه (۲۶ اسفند ماه) روی آنتن می‌رود و در روز تحویل سال نیز چندین ساعت از جدول پخش شبکه یک را به خود اختصاص خواهد داد.

برنامه تحویل سال «شب فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی محمد قنبری در برج میلاد از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه «دورهمی» به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی و با اجرای مهران مدیری چند ساعت پیش از لحظه تحویل سال ۹۷، به شکل ویژه در روز بیست و نهم از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پخش می‌شود.

شبکه آموزش هم پیش از تحویل سال نو به استقبال نوروز خواهد رفت و این ماموریت را به برنامه «پنجره‌ها» محول کرده‌اند. این برنامه با عنوان «پنجره‌های نوروزی» به طور زنده با اجرای مجید واشقانی از روز جمعه ـ. ۲۵ اسفند ماه ـ. تا روز سه‌شنبه ـ. ۲۹ اسفند ماه ـ. به روی آنتن خواهد رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.