×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرماندار رودسر نمی‌پذیرم جلسات بی‌نتیجه بماند - نمی‌پذیرم جلسات بی‌نتیجه بماند | اهتمام ویژه مدیران نسبت به تهیه شاخص های شهرستان - با مردم

فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه نمی‌پذیرم جلسات بی‌نتیجه بماند، تصریح کرد : با مصوبات لوکس و غیرقابل اجرا به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم و مشکلی حل نخواهد شد، دبیران در جلسات موظف‌اند نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات تمام تلاش خود را به کاربندند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ علی وارسته بهدانی در جلسه مناسب‌سازی اماکن عمومی شهرستان رودسر موضوع مناسب‌سازی اماکن عمومی را برای همه اقشار جامعه به‌ویژه جامعه هدف شامل سالمندان و معلولین را امری مهم و ضروری دانست و گفت : اجرا و تحقق این امر مستلزم آن است که همه در این زمینه نگاه مسئولانه و متعهدانه داشته باشند .
وی برابری حقوق شهروندی را تنها مختص قشر خاصی ندانست و افزود : آنچه همواره مورد تأکید است رعایت حقوق شهروندی برای همه آحاد جامعه است و این موضوع مهمی است که باید با جدیت دنبال شود .
وارسته با اشاره به درخشش و جایگاه معلولان در عرصه‌های مختلف کشور اظهار کرد : معتقدم معلولیت محدودیت نیست بلکه یک واقعیت است چراکه معلولان نیز از ظرفیت‌های خاص دیگری برخوردارند و این مهم از افتخارآفرینی این قشر در مسابقات جهانی و کسب مدارج علمی و اجرایی برای کشور کاملاً مشهود و نمایان است .
وارسته یادآور شد : مناسب‌سازی اماکن عمومی مستلزم برنامه‌ریزی جدی و عزم و اراده همگانی است که با کمک یکدیگر می‌توانیم به آن دست‌یابیم .
وی با اشاره به سیاست راهبردی دولت در دو مقوله احیا و ناکارآمد شهری، برای توسعه عدالت اجتماعی،کاهش تبعیض، بهبود زیست شهری و دیگری نوسازی حمل‌ونقل تصریح کرد : توجه به این دو مقوله می‌تواند ما را در راستای سیاست‌ها اهداف و برنامه‌های دولت به‌ویژه مناسب‌سازی و نوسازی حمل‌ونقل که مورد تأکید ریاست محترم جمهور است موفق سازد.

وی با تأکید براینکه نمی‌پذیرم جلسات بی‌نتیجه بماند تصریح کرد : با مصوبات لوکس و غیرقابل اجرا به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم و مشکلی حل نخواهد شد، دبیران در جلسات موظف‌اند نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن مصوبات تمام تلاش خود را به کاربندند .
فرماندار رودسر خاطرنشان کرد : مدیران نسبت به جمع‌آوری و ارزیابی شاخص‌های شهرستانی در حوزه‌های مختلف اقدام و اهتمام ویژه داشته باشند .
وی ادامه داد : اگر می‌خواهیم در رفع مشکلات شهرستانی اثر آفرین باشیم باید از روزمرگی فاصله بگیریم و در یک بازده زمانی مشخص برای خروجی کارها برنامه‌ریزی داشته باشیم .
وارسته بهدانی از برگزاری یک نمایشگاه ویژه از دستاوردها و عملکرد دولت در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت : مدیران باید خدمات خود را در معرض نمایش بگذارند تا مردم بدانند خادمینشان چه خدماتی را به آن‌ها ارائه داشته‌اند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.