جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آمادگی گیلان برای اسکان ۸۲۸ هزار مسافر نوروزی
    21 اسفند 1396 - 15:30
    شناسه : 121683
    0

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از آمادگی گیلان برای اسکان ۸۲۸ هزار مسافر نوروزی خبر داد و گفت: جشنواره‌های بومی و محلی باهدف معرفی جاذبه‌های فرهنگی گیلان در سطح استان طی ایام نوروز برگزار می‌شود. به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان در سالن غدیر استانداری […]

    پ
    پ

    گیلان برای اسکان ۸۲۸ هزار مسافر نوروزی - آمادگی گیلان برای اسکان ۸۲۸ هزار مسافر نوروزی - با مردم

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از آمادگی گیلان برای اسکان ۸۲۸ هزار مسافر نوروزی خبر داد و گفت: جشنواره‌های بومی و محلی باهدف معرفی جاذبه‌های فرهنگی گیلان در سطح استان طی ایام نوروز برگزار می‌شود.

    به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان علاوه بر برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، بومی و محلی دنبال ایجاد نشاط اجتماعی است.

    وی از برپایی بیش از ۷۰ نمایشگاه صنایع‌دستی در گیلان خبر داد و افزود: در جای‌جای استان گیلان جشنواره‌های بومی و محلی با رویکرد معرفی جاذبه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان برگزار می‌شود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای شهر شب در گیلان گفت: در تلاشیم تا شهرهای زنده گیلان را که شب نیز به گردشگران خدمات می‌دهند به گردشگران معرفی کنیم.

    دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان بیان کرد: با توجه به اقامتگاه‌ها و اسکان‌های موجود، برای اقامت بیش از ۸۲۸ هزار نفر برنامه‌ریزی‌ شده است.

    علیزاده با بیان اینکه ناظران و بازرسان در طول شبانه‌روز بر گردشگاه‌ها و اقامتگاه‌ها نظارت دارند گفت: با همکاری سازمان صنعت و معدن و اصناف بر بازار نظارت داریم تا شاهد کم‌فروشی، گران‌فروشی و سایر مجارم تعزیراتی نباشیم.

    وی بر لزوم اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: ۱۲۹ کیوسک اطلاع‌رسانی در سطح استان وظیفه اطلاع‌رسانی به شهروندان و گردشگران را دارند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: ۶۶۰ ساعت جشنواره آیینی، بومی و محلی در استان طی نوروز ۹۷ برنامه‌ریزی‌ شده است تا تداوم مسافرت گردشگران را شاهد باشیم.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.