شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارقان صندوق نذورات مسجد در تالش
    21 اسفند 1396 - 22:36
    شناسه : 121704
    1

    فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان صندوق نذورات مسجد در روستای طولارود این شهرستان خبر داد. سرهنگ “عباس اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع سرقت از صندوق نذورات مسجد در روستای […]

    پ
    پ

    - دستگیری سارقان صندوق نذورات مسجد در تالش - اخبار تالش

    فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارقان صندوق نذورات مسجد در روستای طولارود این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “عباس اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع سرقت از صندوق نذورات مسجد در روستای طولارود تالش ماموران انتظامی پاسگاه طولارود جهت بررسی موضوع بلافاصله عازم محل موردنظر شدند.
    وی افزود: خوشبختانه تعدادی از ساکنان محل پس از مشکوک شدن به رفت و آمد های تعداد دو نفر از افراد غیر بومی آنجا‘ آنها را در حین ارتکاب جرم دستگیر کرده و مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع رسانی کردند.
    این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی های مقدماتی صورت گرفته آلات و ابزار سرقت از داخل جیب متهمین کشف و ضبط شده و آن‌ها نیز به بزه ارتکابی خود معترف شدند.
    فرمانده انتظامی تالش با اعلام اینکه هردو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست چشم بیدار پلیس برای مقابله با ناهنجاری ها جامعه باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.