×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سردار محمدرضا اسحاقی - توسعه اقتصادی بسترساز امنيت است - آزاد انزلی

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: توسعه اقتصادی بسترساز امنیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”محمدرضا اسحاقی”در نشست با رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی امنیت سواحل و مناطق گردشگری را مهم اعلام کرده و گفت: رفت و آمد مسافران و گردشگران موجب رونق اقتصادی و امنیت پایدار در جامعه خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه توسعه اقتصادی بسترساز امنیت است، بیان داشت: ۶۴ درصد حوادث منجربه فوت در جاده های فرعی استان رخ داده است.
سردار اسحاقی با بیان اینکه اصلاح ساختار جاده ها در کاهش تصادفات و تلفات روستایی ناشی از تصادف مهم است، اظهار داشت: وجود تجهیزات و امکانات موجب تسهیل در خدمت رسانی بهتر به مردم است.
فرمانده انتظامی استان گیلان ایجاد کلانتری ویژه در منطقه آزاد انزلی را به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مردم وگردشگران خارجی ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: اهتمام جدی در ایجاد مراکز خدمات به مردم، انگیزه خدمت را فراهم خواهد کرد.
سردار اسحاقی با بیان اینکه راههای برون رفت از مشکلات باید سریعتر پیش بینی شود، بیان داشت: برای یکسان سازی پلاک خودروهای منطقه آزاد که بالغ بر ۱۳ هزار خودرو است، پلیس تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.
سردار اسحاقی امنیت را نیاز اساسی جامعه واز مؤلفه های اساسی توسعه پایدار جامعه اعلام نموده و افزود: نیروی انتظامی موفقیت خود در احقاق حق جامعه مردم می داند.
رضا مسرور نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه نیروی انتظامی همکاری و همیاری خوبی با سازمان منطقه آزاد داشته، گفت: امنیت از ارکان ایجاد اشتغال و معادلات تجاری با کشورهای همسایه است.
رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه تسهیلات و بسترهای ایجاد کلانتری ویژه در منطقه آزاد در سال جدید فراهم شده است، افزود: نصب دوربین و تجهیزات روز در کنترل و مهار ناهنجاری ها مهم است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.