×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه کارگروه بوم گردی شهرستان رودسر 4 - چهارشنبه‌سوری جشن پیوند مهر و دوستی ایرانیان است | توصیه می‌شود این جشن با محوریت خانواده‌ها برگزار شود - بامردم

فرماندار رودسر گفت: آئین چهارشنبه‌سوری به جشن مهر و دوستی ایرانیان ملقب است و توصیه می‌شود با محوریت خانواده‌ها برگزار شود و نوجوانان و جوانان از تجمع در میدان‌ها پرهیز کنند.

علی وارسته بهدانی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: شهرداران و دهیاران می‌توانند با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح نسبت به کنترل و مدیریت اقدامات خودجوشانه و خطرناک جوانان و نوجوانان در این روز اقدام کنند .

وی افزود :خانواده‌ها نیز باید فرزندان خود را در چهارشنبه آخر سال کنترل کنند و با تهیه وسایل آتش‌بازی بی‌خطر، به شادی در کنار آن‌ها بپردازند .

وی با تأکید به عزم و اراده همگانی در مدیریت چهارشنبه‌سوری گفت : همکاری شهرداری، آتش‌نشانی و اتاق اصناف با نیروی انتظامی در روز چهارشنبه‌سوری می‌تواند به مدیریت هر چه‌بهتر این روز کمک شایان توجهی داشته باشد .

فرماندار رودسر همچنین از اولیای دانش‌آموزان خواست تا نظارت لازم بر دانش آموزان را داشته باشند

علی وارسته بهدانی افزود: جوانان باید خودکنترلی داشته باشند تا کمترین آسیب‌ها را شاهد باشیم؛

وی گفت: چهارشنبه‌سوری از سنت‌های دیرینه مردم است و با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از مواد محترقه خطرناک، می‌توان لحظات شیرین و پرخاطره‌ای را برای خانواده‌ها رقم زد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.