×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

ویژه‌برنامه شعر و ادب نوجوان در لاهیجان - اختتامیه سومین ویژه‌برنامه شعر و ادب نوجوان در لاهیجان برگزار می‌شود - ادب

اختتامیه دوره زمستانه شعرخوانی در قالب ویژه‌برنامه شعر و ادب نوجوان با عنوان “زمستان با گلستان”در لاهیجان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در این خصوص گفت: ویژه‌برنامه شعر و ادب نوجوان تحت عنوان “زمستان با گلستان” روز پنجشنبه، ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۶در سالن اجتماعات اداره اصناف برگزار می‌شود.
این برنامه، که اختتامیهٔ دورهٔ زمستان گروه شاهنامه‌خوانی لاهیجان می‌باشد، چکیده‌ای از فعالیت‌های نوجوانان کلاس، درزمینهٔ خوانش شاهنامه، واژه‌شناسی غزلیات حافظ، آشنایی با بوستان و گلستان سعدی… در قالب اجرای هنرجویان تقدیم می‌شود.

وی افزود: نیلوفر امیدی مسئول برگزاری کلاس شاهنامه و مثنوی‌خوانی درگذشته از هنرجویان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بوده و با توجه به شناختی که از ایشان داشته از پیشنهاد وی در خصوص آشنایی با قصه‌های کهن استقبال شد . هم‌اکنون پس از گذشت ۳ ترم نوجوانان شرکت‌کننده در این کلاس‌ها توانایی خوبی در خوانش آثار کلاسیک دارند. امید است در آینده هرکدام از این نوجوانان پیک و مدرس خوانش آثار کلاسیک باشند .

نادری در ادامه اظهار داشت: جهت ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در سال آتی، تعدادی از برنامه‌های این گروه شاهنامه‌خوانی با هماهنگی‌های لازم در حاشیه استخر یا پارک‌های پرتردد برگزار خواهد شد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: گروه شاهنامه‌خوان لاهیجان از افتخارات شهر است که امیدواریم در آینده تداوم‌یافته و به خانواده بزرگ‌تری تبدیل شود.

لازم به ذکر است کلاس شاهنامه و مثنوی و حافظ خوانی برای ترم زمستان در روزهای پنج‌شنبه هر هفته ساعت 9:30 الی 11 صبح برای گروه سنی ۸تا ۱۳ سال ویژه دختران و پسران در مکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

در این کلاس مروری بر شاهنامه، مثنوی، آموزش درست‌خوانی و آشنایی با دیوان حافظ و بوستان و گلستان سعدی انجام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.