×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

105377 - 30 فروردین؛آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی مطبوعات -

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان،30 فروردین 97 را آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات دانست و گفت:آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول آبان 95 لغایت 23 فروردین 97 منتشر شده باشند.

کریم خورسندی در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان،با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری،پایگاه های خبری و خبرگزاری ها به میزبانی منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد:جشنواره ملی مطبوعات و نمایشگاه استانی نشریات و سایت   ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی در بهار 97 برگزار می شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان، 30 فروردین 97 را آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره دانست و گفت:آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول آبان 95 لغایت 23 فروردین 97 منتشر شده باشند.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه 26 اردیبهشت در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: جشنواره مذکور در بخش های «سرمقاله»،«گزارش»،«یادداشت»،«تیتر»،«مقاله»،«مصاحبه» و «عکس»برگزار می شود.

خورسندی «نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه ملی و منطقه ای و اقتصاد مقاومتی» را بخش ویژه جشنواره مذکور دانست و خاطرنشان کرد:ارج نهادن و تجلیل از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه و ایجاد زمینه تبادل نظر و انتقال تجارب میان رسانه های مکتوب،پایگاه ها و خبرگزاری ها،تبیین اصول اخلاقی رسالت مطبوعات در راستای گسترش فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی و تبیین جایگاه و نقش روزنامه نگاران و خبرنگاران در تحقق شعار سال و توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور از جمله اهداف جشنواره ملی مطبوعات است.

فعال رسانه ای گیلان،فرهنگ سازی و گفتمان سازی با موضوع اقتصاد مقاومتی،نقش رسانه ها در تقویت باورهای دینی و فرهنگ سازی، تاثیر گفتمان سازی رسانه ای در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت طلاق و اعتیاد و مبانی فکری میرزا کوچک خان در شکل گیری و استمرار نهضت جنگل و تاثیر قیام میرزا در آینده گیلان و کشور را به عنوان محورهای جشنواره برشمرد و گفت:آثار می بایست به نشانی رشت، خیابان پورسینا، خانه مطبوعات استان گیلان،کدپستی 4193743373 ارسال شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.