پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فیلم اعدام در ملاء عام 2 برادر
    24 اسفند 1396 - 11:35
    شناسه : 121865
    1

      رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتلان طلافروشان گچسارانی به دار مجازات آویخته شدند. حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی صبح امروز اظهار کرد: لحظاتی پیش قاتلان طلافروشان گچسارانی در ملاءعام به دار مجازات آویخته شدند. این مسؤول گفت: در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند و در کمترین زمان حکم آن ها صادر شد و بنا […]

    پ
    پ

     2 - فیلم اعدام در ملاء عام 2 برادر - اعدام

    رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتلان طلافروشان گچسارانی به دار مجازات آویخته شدند.

    حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی صبح امروز اظهار کرد: لحظاتی پیش قاتلان طلافروشان گچسارانی در ملاءعام به دار مجازات آویخته شدند.

    این مسؤول گفت: در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند و در کمترین زمان حکم آن ها صادر شد و بنا به درخواست مردم در کمترین زمان ممکن حکم آن ها اجرا شد تا درس عبرتی برای جنایتکارانی باشد که به جان و مال مردم دست درازی می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

    به دنبال سرقت مسلحانه از طلافروشی باب الحواحج در خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان در ۶ شهریور ۹۶، دو نفر از صاحبان طلافروشی کشته و یک نفر نیز مجروح شد و مقداری طلا به سرقت رفت.

    به علت پوشیده بودن چهره سارقان و پلاک خودرو که سرقتی بود کار شناسایی آنان را سخت کرده بود، اما با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضا در عملیاتی غافلگیرانه در ۱۵ آذر ۹۶ سارقان در مسیر سفر به شیراز به همراه اسلحه ای که با آن سرقت کرده بودند و طلا‌های سرقتی دستگیرشدند.

    سارقان در مرجع انتظامی و مرجع قضایی به جرم خود اعتراف کردند.

    در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۶ حکم اعدام برای سارقان در دادگاه انقلاب گچساران صادر شد و در تاریخ ۲۰ اسفند این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.