×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

قربانی - وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم علیرغم تلاش‌ها نگران‌کننده است - آستانه‌اشرفیه

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تحقق اقتصاد مقاومتی را مستلزم جهاد و کوشش مضاعف دانست و گفت: وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم علیرغم تلاش‌ها نگران‌کننده است.

محمدحسین قربانی با ارزیابی از مجموع اقدامات قوا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با ایده آل‌های پیش‌بینی‌شده بسیار فاصله‌داریم.

وی بابیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی با تلاش و کار جهادی محقق می‌شود افزود: گرچه کارهای خوبی شده اما با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور برای رسیدن به اهداف زمان زیادی باید سپری شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جهاد و کوشش مضاعف برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی گفت: علیرغم همه مشکلات بین‌المللی و همه سیاه نمایی های داخلی تلاش‌هایی صورت گرفته اما با توجه به اشرافی که از وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم‌داریم وضعیت نگران‌کننده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان تلاش‌های صورت گرفته را موجب هماهنگ شدن اقتصاد کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید واقعیت‌ها را دید و تلاش‌هایی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می‌شود را نادیده نگرفت.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.