سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف بیش از 85 هزار انواع مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال در گیلان
    24 اسفند 1396 - 14:42
    شناسه : 121871
    1

    فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 85 هزار و 88 عدد مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال در استان گیلان خبر داد. سردار محمدرضا اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: در شب چهارشنبه آخر سال 96 هیچ موردی […]

    پ
    پ

    محمدرضا اسحاقی - کشف بیش از 85 هزار انواع مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال در گیلان - با مردم
    فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 85 هزار و 88 عدد مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال در استان گیلان خبر داد.

    سردار محمدرضا اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: در شب چهارشنبه آخر سال 96 هیچ موردی از آتش‌سوزی و خسارت به اموال عمومی در شهرستان‌های مختلف استان گیلان ثبت نشد.
    این مقام انتظامی اضافه کرد: با همکاری خوب شهروندان گیلانی و با حضور گسترده پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی، هیچ موردی از آتش‌سوزی و تخریب موتورسیکلت تخریب خودرو یا ساختمان‌ها در شب چهارشنبه آخر سال استان گیلان نیز به وقوع نپیوست.
    وی با اشاره به مصدومیت 46 نفر از شهروندان در حوادث چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: همه این افراد مصدوم دچار آسیب‌های جزئی بودند و به‌صورت سرپایی مداوا شدند.
    فرمانده انتظامی استان گیلان بابیان اینکه 39 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال استان گیلان دستگیر و پس از اخذ تعهد آزادشده‌اند، تصریح کرد: 26 نفر نیز به دلیل انجام رفتارهای پرخطر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.
    وی افزود: مأموران انتظامی استان 85 هزار و 88 عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال استان گیلان، تصریح کرد: مأموران انتظامی گیلان 645 کیلوگرم مواد اشتعال‌زا را در چهارشنبه آخر سال کشف و ضبط کردند.
    این مقام انتظامی کاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه آخر سال نسبت به سال‌های گذشته را نتیجه قانون‌مداری مردم استان دانست و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان در کنار پلیس برای رسیدن به این امر مهم تلاش کردند.
    وی نقش رسانه‌ها و آگاهی‌بخشی به عموم مردم در کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخر سال را برجسته توصیف کرد و بیان داشت: امید داریم این همکاری و مشارکت در پایان سال، نویدبخش سالی پربرکت همراه با امنیت و آرامش حداکثری برای مردم فهیم استان گیلان باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.