شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش 11 درصدی کشفیات و کاهش 17درصدی جرایم در تالش
    24 اسفند 1396 - 15:07
    شناسه : 121877
    1

    فرمانده انتظامی تالش درنشست خبری پایان سال خود از افزایش 11 درصدی کشفیات و کاهش 17درصدی جرایم در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس اسماعیلی در این نشست خبری ضمن تبریک پیشاپیش نوروز سال 97 به مردم شریف شهرستان تالش عنوان داشت: رسانه‌ها می‌توانند با امانت‌داری و انتقال خدمات […]

    پ
    پ

    عباس اسماعیلی - افزایش 11 درصدی کشفیات و کاهش 17درصدی جرایم در تالش - پلیس

    فرمانده انتظامی تالش درنشست خبری پایان سال خود از افزایش 11 درصدی کشفیات و کاهش 17درصدی جرایم در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس اسماعیلی در این نشست خبری ضمن تبریک پیشاپیش نوروز سال 97 به مردم شریف شهرستان تالش عنوان داشت: رسانه‌ها می‌توانند با امانت‌داری و انتقال خدمات نیروی انتظامی در جهت ایجاد احساس امنیت و آرامش در جامعه موجی از امید را در باطن مردم ایجاد کنند.

    وی با اشاره به شعار نوروزی سال 97 تحت عنوان “آرامش بهاری بانظم و امنیت” در این خصوص بیان داشت: تمرکز نیروی انتظامی برای امنیت و آسایش عمومی مردم جدی است ودر این راستا با برنامه‌ریزی‌های مدون و قوی گام برمی‌دارد.

    فرمانده انتظامی تالش در پاسخ به پرسش‌هایی در خصوص برنامه‌های نوروزی پلیس شهرستان، تصریح کرد: با توجه به شرایط فرهنگی‘جغرافیایی و زیرساختی شهرستان تالش و بدلیل مسافر خیز بودن این منطقه در مکانهایی از شهرستان ایستگاه‌های نوروزی برای استقبال از مسافرین عزیز ایجادشده تابا ارائه راهنمایی‌های لازم زمینه دسترسی به پلیس برای مردم آسانتر شود و نیز در همین راستا مرکز پلیس 110 نیز برای تماس های تلفنی مردم تقویت‌شده است.

    سرهنگ اسماعیلی مشکل ترافیک؛ وجود ضعف در بستر و زیرساخت این شهرستان و کم توجهی برخی از مردم به هنجارهای ترافیکی را مشکل اصلی این موضوع دانست و اضافه کرد: این موارد با تلاش و همدلی مسئولان و مردم رفع شده تا رضایتمندی عموم فراهم شود.

    همچنین وی در پاسخ به نتایج عملکرد نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون گفت: در بحث کشفیات نزدیک به 11 درصد افزایش داشته و در خصوص وقوع جرایم با کاهش 17 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو هستیم که لازم است از زحمات شبانه‌روزی همکاران انتظامی خود تشکر و قدردانی کرده و تلاش خودرا برای توفیق بیشتر در راستای اهداف ناجا افزایش دهیم.

    فرمانده انتظامی تالش در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات اصحاب رسانه در این شهرستان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره آمادگی انجام وظایف خود را داشته تا امنیت و رفاه اجتماعی برای مردم ملموس‌تر از همیشه بوده و بتواند پاسدار خون شهدا در مسیر عزت و سربلندی ایران اسلامی باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.