×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

چابکسر فعالیت‌های سیاسی باید هدفمند بوده و تداوم داشته باشد - فعالیت‌های سیاسی باید هدفمند بوده و تداوم داشته باشد - انوشیروان مباشرامینی

بخشدار بخش چابکسر گفت: فعالیت گروه های سیاسی باید هدفمند بوده و تداوم داشته باشد و این فعالیت‌ها نباید فقط مختص زمان انتخابات باشد.

به گزارش «بامردم»، انوشیروان مباشرامینی در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی، اجتماعی و حامیان دولت تدبیر و امید (+گزارش تصویری) با اشاره به آسیب‌شناسی فعالیت‌های سیاسی در ایران افزود: یکی از ضعف‌های حاکم بر فعالیت‌های گروه های سیاسی در ایران عدم توجه به کادر سازی و تربیت نیروهای سیاسی برای حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی از جمله انتخابات است.

وی افزود: فعالیت گروه های سیاسی باید هدفمند بوده و تداوم داشته باشد و این فعالیت‌ها نباید فقط مختص زمان انتخابات باشد.

مباشرامینی با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید گفت: از سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید ایجاد شفافیت در امور و جلب اعتماد مردم است و این ممکن نخواهد بود مگر باکار و خدمت‌رسانی بی‌ادعا به مردم.

بخشدار چابکسر استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات گروه های سیاسی در عرصه‌های مختلف را از سیاست‌ها و برنامه‌های خود به عنوان نماینده عالی دولت در بخش چابکسر عنوان کرد و افزود: بهتر است که چنین نشست‌هایی تداوم داشته باشد و بنده این آمادگی رادارم تا از دیدگاه‌ها و نظرات گروه های مختلف برای رشد و توسعه چابکسر استفاده نمایم.

وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص دلخوری مردم بخش چابکسر از دولت تدبیر و امید به خاطر انتخاب یک بخشدار غیر بومی ، با اشاره به سابقه کار و تجارب خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی، شوراها و انتخاباتی در فرمانداری گفت: مردم بخش چابکسر مطمئن باشند که نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان رودسر با این انتخاب نشان داد که توسعه و رشد بخش چابکسر از مهم‌ترین اهداف وی بوده است.

گفتنی است در این نشست جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی حامی دولت تدبیر و امیدبخش چابکسر دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با حوزه‌های مختلف در بخش چابکسر بیان داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.