×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

قدیمی - نام 12 رسانه را به بازرسی داده ایم | شائبه هایی در پرداخت به رسانه ها وجود دارد -

قابل تامل آن که بسیاری از رسانه هایی که در روزهای اخیر، جنجال فراوانی را در نقد پرداخت های میلیونی شهرداری به رسانه ها به راه انداخت بودند، خود در ردیف های اول دریافت این مبالغ بودند و مبالغ فراوانی را از شهرداری دریافت کرده اند!

ظهر امروز لیستی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از دریافت مبالغ نجومی توسط برخی رسانه ها از شهرداری داشت. قابل تامل آن که بسیاری از رسانه هایی که در روزهای اخیر، جنجال فراوانی را در نقد پرداخت های میلیونی شهرداری به رسانه ها به راه انداخت بودند، خود در ردیف های اول دریافت این مبالغ بودند و مبالغ فراوانی را از شهرداری دریافت کرده اند!

در همین راستا، فاطمه قدیمی حرفه، مدیر روابط عمومی شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین و در واکنش به انتشار این لیست گفت: لیستی که منتشر شده است مربوط به اسفندماه سال جاری است اما آخرین تاییده ای که روابط عمومی شهرداری رشت از قسمت مالی اخذ کرده، تا پایان دی ماه می باشد. بنابراین با توجه به اینکه اسناد مالی در حال حاضر در اختیار ما نیست، نمی‌توانم رقم قطعی پرداختی‌ها را تائید نماییم.

وی با بیان اینکه پرداخت به رسانه ها در حوزه روابط عمومی طبیعی است، ادامه داد: البته مغایرت هایی فی مابین پرداختی های شهرداری به رسانه ها و تاییده هایی که حوزه ی روابط عمومی در این خصوص انجام داده است، مشاهده شده که از قضا رقم کمی هم نبوده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت در پایان گفت: اساسا این مدل پرداخت ها توسط روابط عمومی انجام نگرفته و در طی آن 12 رسانه با اسامی محفوظ به بازرسی و حراست شهرداری به جهت بررسی اسناد مالی معرفی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.