×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جمعه لاهیجان - تقسیم علم بر علم دینی و علم غیر دینی اشتباه است | اعتکاف یکی از بهترین فرصت‌ها در عمر هر انسانی است - امام جمعه لاهیجان

خطیب جمعه شهرستان لاهیجان بر لزوم علم‌آموزی و افزایش سطح آگاهی در میان مردم تاکید کرد و گفت: تقسیم علم بر علم دینی و علم غیر دینی اشتباه است، هر چیزی که برای انسان مفید باشد و برای رشد و نیات انسان باشد به آن علم دینی می گویند.

به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان لاهیجان اعتکاف را یکی از بهترین فرصت‌ها در عمر هر انسانی دانست و گفت: اگر خداوند عمر دهد بنده نیز هر سه روز را در جمع معتکفین خواهم بود، از همه می خواهم به ستاد اعتکاف کمک کنند بنده خودم نیز هر سال کمک‌هایی می‌کنم و این را می‌گویم تا شما را نیز به کمک کردن تشویق کنم.

امام جمعه لاهیجان افزود: کسانی که نمی‌توانند در اعتکاف شرکت کنند می توانند کمک مالی و … کنند تا در ثواب آن شریک باشند.

وی با تاکید بر کمک به نیازمندان، گفت: می‌توانیم گاهی دریچه قلب خود را بازکنیم و در کنار این که برای خود و فرزند خود هزینه می‌کنیم، به نیازمندان نیز کمک کنیم.

خطیب جمعه شهرستان لاهیجان بر لزوم علم‌آموزی و افزایش سطح آگاهی در میان مردم تاکید کرد و گفت: تقسیم علم بر علم دینی و علم غیر دینی اشتباه است، هر چیزی که برای انسان مفید باشد و برای رشد و نیات انسان باشد به آن علم دینی می گویند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند بین حوزه علمیه و دانشگاه اختلاف بیاندازند، هر دو بزرگ هستند، دانشجویان و طلبه‌ها هدفشان یکی است، دانشجویان ابزار می‌سازند و در حوزه علمیه به این ساخته‌ها و علوم جهت می‌دهند.

امام جمعه لاهیجان در رابطه با حمله عده‌ای به سفارت ایران در لندن گفت: من نمی‌دانم هواداران آیت‌الله شیرازی چه کسانی هستند اما دشمن واقعا نفوذ کرده است حتی در حوزه و در روحانیون، رفتند به سفارت ایران که پرچم آزادگی آن را به دنیا نشان داده ایم به پایین کشیدند، این دین است که شما دارد؟ شیعه انگلیسی بودن نیز برای شما زیاد است شما بویی از انسانیت نبرده‌اید.

وی به اظهارات سخیف رییس سازمان سیا در رابطه با ارتباط داعش با ایران تصریح کرد: داعش دست‌پرورده خود آمریکا است، داعش آمد تا اسلام را ریشه‌کن کند اما حالا که باختند و بیچاره شدند می‌گویند داعش دست‌پرورده ایران است و ایران با آن ارتباط دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق در رابطه با اتفاقات رخ‌داده در کشور یمن گفت: صدها بیمارستان و … تخریب شدند، بیش از 600 کودک یمنی در زیر بمب های عربستان صعودی جان دادند آنوقت مقام‌های آمریکایی می‌گویند باید از عربستان به خاطر مردم یمن حمایت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.